تسلا ، دومین سازنده خودروهای بی‌ کیفیت بازار شد!

لست سکند

شرکت تسلا در رده دوم خودروهای بی کیفیت بازار قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شرکت تسلا از سال 1990 شروع به فعالیت کرد. این شرکت با پیشرفت‌های بسیار در زمینه ساخت خودروهای برقی از دانش قدیمی خودروسازی پیشی گرفت و شروع جدیدی را در صنعت خودروسازی رقم زد. آزمون خطاهای بسیاری مانند آتش‌گرفتن خودروها، مشکلات فنی و … در مسیر این شرکت قرار داشت که با پشت سر ذاشتن آن‌ها به موفقیت‌های زیادی اعم از محبوبیت در میان متقاضیان دست پیدا کرد.

اما حالا ظاهرا ورق برای این شرکت عظیم برگشته است و درخشش این ستاره صنعت خودرو که اواسط سال 2020 به عتوان ارزشمندترین شرکت خودروسازی جهان شناخته شد، رو به افول می‌رود.

تسلا ؛ از عرش به فرش!

نخستین خودروی الکتریکی تسلا، در سال 2008 روانه بازار شد و تنها نمونه زمان خود به حساب می‌آمد که تمام الکتریکی و مجهز به باتری یون لیتیومی بود. رودستر می‌توانست بعد از هر بار شارژ کامل بیش از 320 کیلیومتر را طی کند. خودروسازی تسلا در فاصله سال‌های 2008 تا 2012 بیش از 250 دستگاه از این خودرو را در 31 کشور فروخت.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

این شرکت طی سال‌های 2015 تا 2016 با عرضه مدل اس، پرفروش‌ترین ماشین الکتریکی جهان شد. تسلا 3 در ژوئیه 2017 تولید شد و این مجموعه در ماه فوریه 2018 بیش از 300 هزار وسیله نقلیه تولید کرد و همچنان به پیشرفت خود ادامه داد.

البته سرمایه‌گذاری‌های تسلا، فروش سهام این شرکتن برای حل مشکل گرسنگی جهان، طراحی ظریف، مهندسی دقیق، استفاده از باتری‌های باکیفیت و بهینه، همچنین خلاقیت و نوآوری این کمپانی را موفق‌تر کرد. با این حال مدتی است که مشتریان تسلا انتقاداتی به مصحولات این شرکت وارد کرده و از آن ناراضی هستند.

آمارها حاکی از آن است که محصولات تسلا به تازگی منتقدان زیادی پیدا کردهو  این انتقادها تا جایی پیش رفته است که این شرکت به عنوان دومین سازنده خودروهای بی‌کیفیت بازار شناخته شده است.

خودرو تسلا مدل Y  از لحاظ کیفیت در رده دومین خودرو افتضاح بازار جای گرفته و در حال حاضر اوضاع این خودروساز در بازار خوب نیست.

برخی از کاربران در فضای مجازی نیز از مونتاژ بدنه، تزئینات داخلی، موارد فنی و کیفیت محصولات تسلا انتقاد می‌کنند. به نظر می‌رسد افزایش تیراژ، این شرکت را با مشکلات مونتاژ مواجه کرده است. البته بررسی‌ها نشان می‌دهند که تسلاهای ساخته شده در چین وضعیت بهتری نسبت به خودروهای ساخته شده در آمریکا دارد.

مرتبط با : تسلا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز