ترفند تبدیل پنکه به کولر برای روزهای گرم تابستانی (ویدیو)

لست سکند

با توجه به قرار داشتن در روزهای گرم سال، وسایل سرمایشی از ملزومات مهم هر خانه است. با این حال ممکن است در همه اتاق های یک خانه یا دفتر کار کولر وجود نداشته باشد. حتی ممکن است کولر برای چند روزی خراب شده و نیاز به استفاده از سایر وسایل سرمایشی وجود داشته باشد. سایر دستگاه‌های سرمایشی همانند پنکه قدرت زیادی برای خنک کردن هوای بسیار گرم ندارند؛ اما با ایجاد برخی تغییرات می‌توان پنکه را به کولر تبدیل کرد. در ادامه کاماپرس ویدیویی از نحوه تبدیل پنکه به کولر ارائه می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

آنچه در یک کولر آبی باعث خنکی می‌شود، آب موجود در کولر است. وصل کردن پنکه به یک منبع یخ باعث می‌شود تا عملکردی همانند کولر داشته باشد. طبق ویدیوی بالا با وسایل ساده‌ای همانند مخزن یونولیتی، یخ، لوله جاروبرقی یا لوله‌های مشابه و بطری نوشابه خالی می‌توان پنکه را تبدیل به کولر کرد.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

30 دیدگاه برای “ترفند تبدیل پنکه به کولر برای روزهای گرم تابستانی (ویدیو)

    • عارف گفته:

      البته آب هم دمای پایینی داره پس بازم خنک میکنه
      اگه مخزن پر از یخ بشه تا ۴ الی ۵ ساعت خنک کنندگی مداوم داره
      واسه گاراژ استفاده کردیم و جواب داد( قطر لوله رو گشاد تر کردیم تا فلو هوا بیشتر باشه واسه مشکل برق گرفتگی از فن پراید استفاده کردیم که دیگه مشکلی نباشه و دور بالایی هم داشته باشه

  1. حسن گفته:

    با یک بادبزن حصیری و یک آبفشان می توانیم در گرمای زیاد خنک شویم، به این صورت که به قسمت های داغ بدن آب اسپری کنیم و با بادبزن باد بزنیم البته شرط آن خشک بودن هوا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز