ترانه علیدوستی کنار کتایون ریاحی می‌ایستد؟ / اتهام تعرض جنسی به سعید پورصمیمی

لست سکند

کتایون ریاحی چند ساعت قبل با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرام خود، فضای سینمای ایران را شوکه کرد.
به گزارش کاماپرس، در شرایطی که علاقمندان سینما چشم به جشنواره کن داشتند تا شاید از موفقیت فیلم برادران لیلا آخرین ساخته سعید روستایی خوشحال شوند، کتایون ریاحی با طرح اتهام تعرض جنسی به سعید پورصمیمی هنرپیشه این فیلم، همه را بهت‌زده کرد.
کتایون ریاحی که چند روز پیش نیز با انتشار یک استوری، اشاره‌ای به این موضوع کرده بود، امروز نوشت: این عکس مربوط به بیست و پنج سال پیش است. آن سال‌ها آقای داوود رشیدی ریاست هیئت‌مدیره خانه سینما و آقای پورصمیمی دستیار یا معاون بودند. من توسط همکاران خودم و در خانه سینما به اتهامات واهی بازجویی و مواخذه شدم. آقای پورصمیمی که در نقش بازجو وارد شده بود با سوء‌استفاده از موقعیت خود به من تعرض کرد. روزگار سختی بود و من هیچ نگفتم. هنوز پس از ۲۵ سال روح و روانم از این حادثه تلخ التیام نیافته و آزرده است. به یاد داشته باشیم اگر ثروت، شهرت و قدرت مهار نشود، اگر اخلاق و قانون اقتدار نداشته باشند، این فساد است که همه جا با قلدری حکومت می‌کند.

واکنش عوامل برادران لیلا چیست؟

کتایون ریاحی-کاماپرس
ترانه علیدوستی که یکی از زنان فعال در جریان احقاق حقوق سینماگران زن ایرانی است، دو روز قبل از نشست خبری فیلم برادران لیلا در پاسخ به پرسش یک خبرنگار گفت: ترکیب و آرایشی که ما اینجا هستیم، مشخص می‌کند که موضع ما در اینباره چی است. بدون اینکه بخواهیم مستقیم اشاره کنیم گفتیم که در کنار کسی که اتهام دارد، نمی ایستیم و این کار را هم کردیم.
اشاره او به یکی از بازیگران مرد همین فیلم است که توسط برخی زنان سینمای ایران متهم به رفتارهای ناشایست شده است. این بازیگر در سفر عوامل فیلم به کن با گروه همراه نبود.
حال با افشاگری کتایون ریاحی باید دید آیا عوامل فیلم برادران لیلا، بازیگر مرد سالمندی که اکنون در معرض اتهام قرار گرفته را نیز از جمع خود دور می‌کنند؟

راز آسمان پایتخت

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز