جولان دوباره ژن های خوب در سهام « شستا » و « زکوثر »

ژن های خوب بورسی – عنوانی که فعالان بازار سرمایه به کنایه درباره گروه برخوردار از خدمات و امتیازات خاص در بورس به کار می برند – امروز نیز در سهام شستا و  زکوثر  جولان دادند.

به گزارش کاماپرس، امروز شنبه 6 اردیبهشت ماه 99 نیز رعایت نشدن ساعت زمان معاملات سهام شستا توسط مشتریان خاص و ثبت سفارش بیش از سطح مجاز عمومی در سهام شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر( زکوثر) توسط همین گروه از مشتریان، که در میان فعالان بازار بورس به ژن های خوب معروفند، اعتراض شدید فعالان بازار را به دنبال داشت.

در این باره بیشتر بخوانید:

این گونه معاملات  شائبه دار،همواره با اعتراض فعالان بازار روبرو شده و گاه نیز معاملات مذکور از سوی ناظران بازار مورد تایید قرار نگرفته و کنسل شده است اما سهامداران بورس خواستار توقف کامل این گونه معاملات هستند و این خواسته را به شدت از رئیس جدید سازمان بورس پیگیری می کنند.

370 میلیون سهم شستا 3 دقیقه زودتر از سایرین نصیب ژن های خوب شد

راز آسمان پایتخت

دامنه اعتراضات به معاملات شائبه دار در شبکه های اجتماعی پرمخاطب بورسی بسیار شدید است به نحوی که کانال عرضه اولیه دراین باره نوشت: ساعت بازگشایی شستا طبق پیام ناظر 13:31 اعلام شده است اما به یک‎باره ساعت 13:27 بیش از 370 میلیون سهم ژن خوب و یا مشتریان با خدمات خاص در سمت تقاضا نشستند!

تصویری که کانال عرضه اولیه از پر شدن پیش از موعد تقاضا توسط ژن های خوب شستا منتشر کرده است

این کانال در ادامه تصریح کرد: بعضی از حقوقی ها معلوم نیست با چه مکانیسمی در حال درو کردن چند سفارشی در سهم  شستا هستند .

یک ژن خوب در سهم زکوثر مساوی است با 10 ژن عادی!

این کانال همچنین به انجام معامله شائبه دار دیگری اشاره کرد و با ارائه مستنداتی نوشت: در حالی که هر حجم سفارش در سهم زکوثر، ۱۰۰ هزار سهم است یک ژن خوب توانست با اینترنت e و شاید هم بقول مدیر فناوری، مشتریان با خدمات خاص، ۱۰ سفارش در معاملات امروز به اسم خود ثبت کرده و یک میلیون سهم خریداری کند.

تصویری که کانال عرضه اولیه از خرید شائبه دار سهام ز کوثر منتشر کرده است

فعالان بازار در این شبکه اجتماعی پرمخاطب مصرانه خواستار ورود و رسیدگی دکتر قالیباف رئیس جدید سازمان بورس به این تخلفات شده و اعلام کرده اند: چنانچه توضیح قانع کننده ای درباره این مسائل اعلام نشود، به دلیل بی اعتمادی که یک عده در حال بوجود آوردن آن در بازار سرمایه هستند، این بار قطعا” گزارش تخلفات را در مراجع قانونی پیگیری خواهند کرد.

انتهای پیام

 

مرتبط با : سرمایه گذاری کشاورزی کوثرشستا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “جولان دوباره ژن های خوب در سهام « شستا » و « زکوثر »

  1. خنده گفته:

    خواهشا بعضی از حقوقی ها انصاف داشته باشند. تنها چیزی که از این دنیا با خودتتون میبرید یه کفن هستش که اونم مال شما نیست. امام حسین فرمود اگر دین ندارید لااقل جوانمرد باشید…. اجازه دهید مردم عادی هم منفعتی ببرند.

  2. طاهری گفته:

    بادرود.همه این مواردراخودآقایان هم واقف وآگاه هستندوتنهااین مردم هستن که حق وحقوقی ندارند.حالاآقای قالیباف شق القمر می کندچنان توجیه شده اندویامی شوندکه شرمنده فسادزادگان می شوندحیف کلمه آقازاده به کاررودچون آقادرنزدایرانی حرمت دارد.کاش صدای مافریادمی شدوریشه فساد را می کند.شادوپاینده باشید.آموزگاربازنشسته

  3. جهانگیر شهری پور گفته:

    این تخلفات در بورس و۳دقیقه زودتر اعلام بدون هماهنگی با صاحبان قدرت میسر نیست این قطره ای از بیکران تخلفات مالیست وپاسخ گوی وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز