تخفیف های هیجان انگیز آمازون ایران به مناسبت تولد 5 سالگی

لست سکند

خرید محصولات برند و اصل برای خیلی از افراد اهمیت دارد. افرادی که به این موضوع اهمیت می‌دهند، امکان خرید تمامی کالاهای اصل و مناسب را از مجموعه مالتینا دارند. این مجموعه که به آمازون ایران معروف است، به راحتی کالاهای ارائه شده در وبسایت معتبر آمازون را برای مشتریان خریداری کرده و به آن‌ها تحویل می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خرده فروشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اشخاصی که می‌خواهند از وبسایت آمازون خرید داشته باشند، اما به دلیل تحریم و مشکلات تبدیل ارز و مسائلی از این قبیل، امکان خرید مستقیم را ندارند، می‌توانند به سایت مالتینا اعتماد کنند. در واقع این مجموعه یک راه قانونی و مناسب برای خرید از سایت آمازون محسوب می‌شود. این مجموعه خرید کالای اصل از وبسایت آمازون و تحویل محصولات خریداری شده در موعد مشخص را تضمین می‌کند. در واقع کافی است شما به وبسایت این مجموعه سر بزنید و با مراجعه به دسته بندی کالاها و انتخاب محصول مورد نظر خود، سفارشتان را برای خرید مستقیم از وبسایت آمازون ثبت کنید. وبسایت این مجموعه برای اطمینان خاطر مشتریان، نماد الکترونیکی، نماد اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجاز و همچنین لوگوی نشان ملی ثبت رسانه‌های دیجیتال را به دست آورده است.

انواع تخفیف های‌ مالتینا

آمازون ایران امکان خرید از وبسایت‌های آنلاین ای بی و آنلاین شاپ‌های ترکیه و امارات را هم  دارد تا مشتریان در شرایط مساعد و با صرف کمترین هزینه، کالای اصل را در اختیار داشته باشند. مجموعه مالتینا چند روز است که وارد پنجمین سال فعالیت خود شده و به خاطر جشن تولد 5 سالگی انواع تخفیف‌ها و جوایز مختلف را برای همراهان و مشتریان خود تدارک دیده است.

راز آسمان پایتخت

این مجموعه به مناسبت پنجمین سال فعالیت خود برای تمامی خریدها، تخفیف 25 درصدی در هزینه حمل را در نظر گرفته است. افرادی که قصد خرید از این مجموعه را دارند می‌توانند به راحتی با کد معرفی شده، از 25 درصد تخفیف هزینه حمل استفاده کنند.

به علاوه این شرکت در این روزها، روی کل سبد خرید مشتریان از فروشگاه‌های آنلاین ترکیه، امارات و ای بی 5 درصد تخفیف در نظر گرفته است.

پست جایزه دار آمازون ایران برای پنجمین سال تولد

غیر از مواردی که در بالا گفته شد، افرادی که پیج اینستاگرامی مالتیناکام را فالو می‌کنند، می‌توانند در مسابقه «این پست جایزه داره» آن شرکت کرده و در صورت برنده شدن، از جایزه هیجان انگیز پنج کد تخفیف 100 درصدی هزینه حمل تا سقف 500 هزار تومان بهره ببرند.

علاقمندان برای آگاهی از چگونگی خرید از این وبسایت می‌توانند به بخش راهنمای آن مراجعه کنند. در این بخش برای خرید در هر یک از سایت‌های آمازون، ای بی، آنلاین شاپ‌های امارات و ترکیه قوانین و شرایط خاصی وجود دارد. مشتریان بعد از آگاهی از شیوه خرید، به راحتی امکان انتخاب محصول و ثبت سفارش را خواهند داشت.

ضمنا برخی از محصولات وبسایت آمازون هم اکنون در ایران وجود دارد که اسامی و مشخصات آن در وبسایت این شرکت موجود است. وبسایت این مجموعه گزینه تخفیف‌های روزانه آمازون را هم دارد که به راحتی اطلاعات محصولات تخفیفی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : مالتینا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

8 دیدگاه برای “تخفیف های هیجان انگیز آمازون ایران به مناسبت تولد 5 سالگی

  1. رضوان شیرالی گفته:

    عجب ایده جالبی دارند. بالاخره ایرانی ها برای دور زدن تحریم ها و برقراری ارتباط با دنیا همیشه یک راه حل پیدا می کنند.

  2. شیرین گفته:

    چه جالب
    همیشه برام جای سوال بود با وجود تحریم ها چه جوری میشه از آمازون خرید کرد. ممنون از مطلب آموزنده کاماپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز