تحلیل تکنیکال به پیش بینی درست قیمت رمزارزها کمک می کند؟ + تحلیلی از قیمتی بیت کوین

معامله‌گران و فعالان بازار رمزارزها همواره به دنبال شرایطی هستند تا از بین نوسان‌های بی‌قاعده قیمت بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال، الگوهای معنادار را کشف کرده و براساس آن معاملات خود را سامان بدهند. در این خصوص به کارگیری تحلیل تکنیکال کمک کننده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، تحلیل تکنیکال به معامله گران اجازه می‌دهد تا تحلیل درستی از وضعیت بازار و روند قیمتی انواع ارزهای دیجیتال داشته باشند. این تحلیل به معامله گران اجازه می‌دهد تا احساسات بازار را نسبت به قیمت‌های مختلف یک دارایی یا ارز دیجیتال متوجه شوند و به راحتی واکنش تریدرها را نسبت به قیمت‌های متحمل در آینده پیش بینی کند. این تحلیل در عین حال که به دقت زیادی احتیاج دارد، اما جزو راحت‌ترین و کاربردی‌ترین تحلیل‌های بازار رمزارزها محسوب می‌شود. تحلیل تکنیکال همواره برای پیش بینی قیمتی بیت کوین مورد استفاده قرار می‌گیرد و معامله گران زیادی از این ارز دیجیتال به تحلیل مذکور توجه دارند. علاقمندان به حضور در بازار بیت کوین یا معامله این ارز دیجیتال بهتر است هر روزه یک تحلیل تکنیکال از این رمزارز داشته باشند.

تحلیل قیمت بیت کوین

راز آسمان پایتخت

با تحلیل امروز بیت کوین ویژه ۷ دی ۱۴۰۲ در خدمت شما همراهان صرافی ارز دیجیتال تبدیل هستیم. بیت کوین امروز روند صعودی داشت و اکنون با قیمت ۴۳۵۰۰ دلار معامله می‌شود.

الگوی فعلی قیمت هنوز دست نخورده باقی مانده و قیمت در یک الگوی مثلث در حال نوسان است که سقف آن سطح ۴۴۰۰۰ دلار و کف آن حوالی ۴۱۰۰۰ دلار است. برای تعیین روند اتی قیمت باید دید بیت کوین الگوی فعلی خود را از کدام سمت خواهد شکست. سطوح مقاومت ۴۸۰۰۰ دلار و ۵۰۰۰۰ دلار و سطوح حمایتی ما ۴۰۰۰۰ دلار و ۳۸۰۰۰ دلار هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی ارز دیجیتال تبدیل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز