تا ۳ برابر میانگین حساب خود از بانک توسعه تعاون وام دریافت کنید

تور لحظه آخری-کاماپرس

فعالان حوزه کشاورزی و باغداری که مشتری بانک توسعه تعاون هستند می‌توانند برای وام طرح «رویان» این مجموعه درخواست بدهند. متقاضیان این تسهیلات باید بین دو تا 9 ماه میانگین حساب ایجاد کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، کشاورزان و باغدارانی که مایل به رونق تولید خود هستند، می‌توانند با افتتاح حساب کوتاه مدت در یکی از شعب بانک توسعه تعاون و ایجاد میانگین حساب مناسب برای تسهیلات رویان درخواست بدهند. مبلغ این وام متناسب با میزان سپرده مشتریان تعیین خواهد شد. سود این تسهیلات با توجه به ضریب برابری، ماندگاری سپرده و مورد استفاده از بخش تعاون یا خارج از ان 19 تا 23 درصد اعلام شده است. ضمانت اصلی برای دریافت این وام داشتن ضامن رسمی است، البته متقاضی باید در حوزه کشاورزی و باغبانی اعتبار شغلی هم داشته باشد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

طرح رویان به دلیل داشتن نرخ سود پایین‌تر از تسهیلات سایر بانک‌ها، امکان دریافت وام تا سه برابر میانگین حساب برای مشتریان به ازای هر ماه سپرده گذاری، برقراری نرخ سود کمتر از مصوب شورای پول و اعتبار، تامین کمبود نقدینگی فصلی، بازپرداخت به صورت اقساطی و یکجا و تنوع در نرخ سود و شرایط اعطای آن مورد توجه متقاضیان قرار گرفته است.

مدارک لازم برای دریافت وام طرح رویان بانک توسعه تعاون کدام است؟

افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید بعد از افتتاح حساب و تکمیل فرم درخواست، مجوزهای قانونی مورد نیاز بانک و مستندات مربوط به محل فعالیت اعم از سند مالکیت و اجاره نامه را نیز به بانک ارائه بدهند. ضمنا در صورت خریداری کالای خاص لازم است پیش فاکتور نیز در اختیار بانک قرار بگیرد. دیگر وثیقه‌ها و تضمین‌های مربوط به این طرح تسهیلاتی متناسب با اعتبارسنجی از سوی شعبه خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک توسعه تعاون
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز