بی ام و سری 7 ؛ شاهکاری بی بدیل از سرزمین باواریا (ویدیو)

بی ام و سری 7 مدل 2023 که از نسل هفتم این سدان پرطرفدار به شمار می آید امسال به طور کامل مورد بازنگری قرار گرفته است و برای اولین بار نسخه تمام برقی آن با نام بی ام و i7 نیز به بازار عرضه خواهد شد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که بی ام و سری 7 مدل 2023 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، بی ام و سری 7 مدل 2023 رقبای سرسختی مانند مرسدس بنز کلاس S، آئودیA8  و لکسوس  LSدارد و به همین خاطر بیشتر از همیشه با دست پر در میدان ظاهر شده است.

بی ام و سری 7 در دو مدل 740i و i7 xDrive60 در اختیار مشتریان قرار می گیرد. تأمین نیروی پیشران مدل 740 بر عهده یک موتور شش سیلندر 3.0 لیتری دو توربوشارژری گذاشته شده است که در کنار یک سیستم هیبریدی 48 ولتی می تواند 375 اسب بخار نیرو و 540 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این پیشرانه در کنار یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک قرار می گیرد که نیرو را فقط به چرخ های عقب منتقل می کند.

آریاک سفر

کمپانی بی ام و مدعی است شتاب صفر تا 100 مدل 740i برابر با 5.4 ثانیه است و در سیکل ترکیبی در هر صد کیلومتر فقط 7.9 لیتر بنزین مصرف می کند. میزان تولید گاز آلاینده CO2 نیز در هر کیلومتر 179 گرم اعلام شده است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : بی ام و
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز