بیت کوین تا 100 هزار دلار گران می شود

لست سکند

بیت کوین این روزها با ارزش ترین ارز دیجیتال است. کارشناسان بازار ارز دیجیتال پیش بینی می کنند قیمت هر بیت کوین تا پایان سال میلادی به ۱۰۰ هزار دلار هم می رسد.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین این روزها مقصد اصلی سرمایه گذاری بانک‌ها و دیگر مراکز مالی در دنیا معرفی شده است. این ارز دیجیتال از مارچ ۲۰۲۰ که ارزش آن حدود ۳۸۵۰ دلار بود تاکنون بیش از ۹۰۰ درصد افزایش قیمت داشته است و با توجه به ورود بانک های مرکزی به عرصه راه اندازی ارز دیجیتالی و مقبولیت بیشتر رمزارز ها در پرداخت های الکترونیکی انتظار می رود ارزش آن بیشتر از همیشه شود.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

روند افزایش قیمت بیت کوین همچنان ادامه دارد، هر چند در چند ساعت گذشته این ارز دیجیتال با افت قیمت مواجه شده است، اما نمی‌توان جذابیت آن را به خصوص برای ایرانی‌ها انکار کرد. تب فعلی بیت کوین در ایران همه را به یاد تب بورس می‌اندازد، با این تفاوت که بازار ارزهای دیجیتال از بورس هم بی‌رحم‌تر است. اگر بازه سود و ضرر معمول در بورس ایران ۱۰ درصد است، در بازار ارزهای دیجیتال هیچ محدودیتی وجود ندارد و یک شبه می‌تواند ۱۰۰ درصد سود یا ضرر را به ثبت برساند.

اما مشکل دیگر بازار ارزهای دیجیتال برای ایرانیان کلاهبرداری در آن است. حوزه ارزهای دیجیتال جدید، پیچیده و گول زننده است و در یک فضای هیجانی به سادگی می‌توان تور بزرگی برای کلاهبرداری پهن کرد.

راز آسمان پایتخت

بیت کوین 400 هزار دلاری می شود؟

تحلیل گران بلومبرگ پیش‌بینی کرده‌اند قیمت بیت‌کوین به ۵۰۰۰۰ دلار می رسد. کاترین کولی، مدیرعامل بایننس معتقد است قیمت بیت کوین در سال جاری میلادی به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد. طبق نظر بعضی از تحلیلگران نیز قیمت بیت‌کوین در ۱۲ ماهه آینده به ۱۰۰۰۰۰، ۱۷۰۰۰۰ و حتی ۳۱۸۰۰۰ دلار خواهد رسید. این در حالی است که بسیاری افق‌های ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزار دلار را در دو تا سه سال آینده برای بیت کوین متصور هستند.

به گزارش سلام نو، باید توجه کرد بازار ارزهای دیجیتال فراز و فرودهای بسیاری دارد و هر رخدادی می‌تواند آن را به طور کامل دستخوش تغییرات بزرگی کند و نباید تمام سرمایه خود را وارد آن کرد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز