بورس روز 5 مرداد 1401/ بازار سرمایه هفته اول مرداد را مثبت به پایان رساند

شاخص کل بورس نسبت به روز قبل 5 هزار و 264 واحد بیشتر شد و به مرز 1 میلیون و 443 هزار و 713 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با دیروز با رشد هزار و 171 واحدی مواجه شد و در مرز 389 هزار و 473 واحد قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات خرد سهام در روز جاری نسبت به روز قبل 19 درصد کم شد و در محدوده 2 هزار و 2 میلیارد تومانی قرار دارد. امروز نمادهای «فولاد»، «نوری» و «فارس» بیشترین اثر را روی رشد شاخص کل بورس داشتند. ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار در روز جاری باز هم منفی شد و 104 میلیارد تومان دیگر از این بازار بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول حقیقی مربوط به سهم «شتران»، شرکت پالایش نفت تهران، بود. بعد از آن نمادهای «شبندر» و «کسرام» بیشترین میزان خروج پول را تجربه کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

آراد پورکار، کارشناس بازار سرمایه، فعلا بورس شرایط متعادل رو به پایینی دارد. هفته اخیر با اینکه اخبار خوبی در بازار سرمایه وجود داشت اما بازار اخبار قوی و خوبی به خود ندید. در حال حاضر نگاه بازار بورس به نرخ بهره آمریکا است که امشب نتیجه نهایی آن اعلام خواهد شد.

اطلاعات عمومی:

سهام بانک تجارت در بازار سرمایه

بانک تجارت با نماد «وتجارت» در بازار اول، تابلوی فرعی، بورس حضور دارد. هم اکنون ارزش بازاری این سهم در محدوده 33 هزار و 29 میلیارد و 100 میلیون تومان قرار گرفته است. شرکت‌های صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی تجارت ایرانیان اعتماد، دولت، سرمایه گذاری صبا تامین، سهامی عام، صندوق سرمایه گذاری واسطه گری مالی یکم و توسعه معادن جنوب، بامسئولیت محدود، بیشترین سهم وتجارت را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک تجارتسازمان بورس
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز