بورس روز 4 تیرماه 1401/ بازار سرمایه باز هم صعودی می شود؟

لست سکند

امروز شاخص کل بورس نسبت به سه روز قبل 13 هزار و 59 واحد کم شد و به مرز یک میلیون و 520 هزار و 334 واحد رسید. اما شاخص کل هم وزن امروز در مقایسه با چهارشنبه قبل 366 بالا رفت و در محدوده 422 هزار و 659 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در روز جاری نمادهای «فملی»، «فولاد» و «میدکو» بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل بورس داشتند. ارزش معاملات کل بازار سهام تا رقم 7هزار و 771 میلیارد تومان کم شد. امروز ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار باز هم منفی شد و 305 میلیارد تومان پول حقیقی از این بخش بیرون رفت. بیشترین خروج پول حقیقی روز جاری مربوط به سهام «شپنا»، شرکت پالایش نفت اصفهان، بود. بعد از آن نمادهای «فولاد» و «فملی» بیشترین خروج پول حقیقی را به ثبت رساندند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

کاویان عبداللهی، کارشناس بازار سرمایه، در گفت و گویی که با تجارت نیوز داشته بیان کرد: هم اکنون چشم انداز توافق و مذاکرات مثبت است و به همین دلیل احتمالا بورس فردا روند مثبتی پیدا کند. به اعتقاد عبدالهی، برخی صنایع به صورت غیرمستقیم از این موضوع اثر می‌گیرند و بعضی هم مستقیما تحت تاثیر مذاکرات برجام و پیامدهای آن قرار دارند. به هر حال این انجام مذاکرات روی روند کلی بورس اثر مثبت خواهد گذاشت.

اطلاعات عمومی:

آشنایی با نماد توسن

توسن نماد معاملاتی شرکت توسعه سامانه نرم افزاری نگین است که در تابلوی بازار اول بورس به چشم می‌خورد. هم اکنون ارزش بازاری نماد توسن 4 هزار و 294 میلیارد و 200 میلیون تومان می‌رسد. شرکت‌های سرمایه گذاران فناوری تک وستا، سهامی خاص، تدبیرگران فناوری فردای ایرانیان، سهامی خاص، و رسام فناوری پایا، سهامی خاص، از سهامداران عمده توسن هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز