بورس با رشد جزئی به کار خود پایان داد

امروز شاخص کل بورس با رشد 3 هزار و 343 واحدی به محدوده یک میلیون و 442 هزار و 588 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز هزار و 49 واحد رشد کرد و در مرز 388 هزار و 900 واحدی قرار گرفت. بورس نسبت به دیروز شرایط مساعدی داشته اما روند بهبود آن بسیار آرام به نظر می‌رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تعداد معاملات امروز بورس به 831 هزار و 41 معامله رسید که ارزش ان 149 هزار و 96 میلیارد ریال اعلام شد. در واقع معاملات امروز بازار بورس 9.27 میلیارد سهم حجم خورد. سهام‌های «فخوز»، «شستا» و «نوری» بیشترین اثر را روی شاخص کل بورس داشتند. بیشترین افزایش قیمت پایانی امروز بورس هم مربوط به نمادهای «سدبیر»، «کوثر» و «سصفها» بود.

بورس همچنان رشد چندان دندان گیری ندارد. در همین خصوص سیدکاظم دلخوش، سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی، بیان کرده که دولت باید از فرصت‌های بازار سرمایه برای عرضه کالاها استفاده کند.

به گفته این نماینده مجلس شورای اسلامی، تاثیر بازار سرمایه در حرکت جریان نقدینگی به سمت رشد و توسعه اقتصادی، مسئله مهمی است که طی سال‌های گذشته با نگاه رو به رشد مساعد بازار سرمایه ایران مورد توجه قرار گرفته است. اگر رابطه درست و حساب شده‌ای بین بازار مالی و دیگر بخش‌های اقتصادی وجود نداشته باشد، احتمال بروز اختلال در ساز و کار اقتصادی وجود دارد.

آریاک سفر

مهم ترین اخبار امروز:

رشد بازار سرمایه عامل اعتماد مجدد مردم

سیدکاظم دلخوش معتقد است که باید بازار سرمایه نسبت به گذشته رشد کند وگرنه اعتماد از دست رفته باز نمی‌گردد. به هر حال رئیس سازمان بورس و دولت سیزدهم درباره بهبود شرایط وعده‌هایی داده‌اند. اما در عمل اتفاق چندان موثری برای بهبود روند بورس شکل نگرفته است.

طی روزهای جاری نمادهای خودرویی دوباره سبز شدند و شرایط بهتری نسبت به روز گذشته داشتند. یکی از دلایل رشد بورس طی روز جاری همین موضوع بود.

مرتبط با : سازمان بورس
نرم افزار حسابداری
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز