بهترین کنسرو قورمه سبزی در بازار + قیمت

قرمه‌سبزی از غذاهای سنتی و محبوب دل خیلی از ایرانی‌هاست. تاریخچه 5000 ساله قورمه سبزی، عملا آن را به یک غذای ملی برای ایرانیان تبدیل کرده است. البته که بسیاری از خارجی‌ها نیز قورمه سبزی را گل‌ سرسبد غذاهای ایرانی می‌دانند.

با این تفاسیر جای قورمه سبزی‌های کنسرو شده در سفرها و کمپ‌ها، در خانه‌های دانشجویی و در وقت‌های بی‌حوصلگی تا حد زیادی احساس می‌شد؛ با این‌که طعم کنسرو قورمه سبزی با طعم خورشت تازه تفاوت زیادی دارد، اما برای رفع سریع نیاز گرسنگی و البته دلتنگی و هوس، آن‌قدرها هم بد نیست!

کاماپرس در این گزارش به معرفی بهترین کنسروهای قورمه سبزی در بازار می‌پردازد.

کنسرو قورمه سبزی بدون گوشت گیلانی

کنسرو قورمه‌ سبزی گیلانی با قیمت حدودا 107 هزار تومان، در بسته‌بندی‌های 420 گرمی در بازار عرضه شده‌است. اگر جزو گروهی هستید که به گوشت قرمز حساسیت دارید یا حتی گیاه‌خوار هستید، کنسرو قورمه سبزی گیلانی می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

 

راز آسمان پایتخت

کنسرو قورمه سبزی گیلانی کاماپرس

بیشتر بخوانید:

کنسرو قورمه سبزی برتر

شرکت برتر، یک نام شناخته شده در حوزه تولید محصولات خوراکی است. بسیاری از کاربران طعم کنسرو خورشت قورمه سبزی برتر را به سایر برندهای موجود، ترجیح می‌دهند و تازگی و طراوت را دلیل اصلی این طعم خوب می‌دانند. این کنسرو خوش عطر را می‌توانید با قیمت حدودا 80 هزار تومان، از فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها، تهیه کنید.

کنسرو قورمه سبزی برتر کاماپرس

 

کنسرو خورشت قورمه سبزی با گوشت فارسی

شرکت مواد غذایی فارسی با حدود نیم قرن تجربه در زمینه تولید مواد غذایی کنسروی، کنسروهای قورمه سبزی خود را در بسته‌بندی‌های 250 گرمی و با قیمت حدودا 116 هزار تومان در بازار عرضه کرده است. برند فارس مدعی است که در تمام کنسروهایش از مواد اولیه تازه، گوشت کشتار روز و تکنولوژی پیشرفته روز دنیا، استفاده می‌کند.

کنسرو قورمه سبزی فارسی کاماپرس

کنسرو خورش قورمه سبزی صنایع غذایی مجید

صنایع غذایی مجید، در بسته‌بندی‌های 180 و 240 گرمی کنسرو خورشت قورمه سبزی را روانه بازار کرده است. شرکت مجید با داشتن نشان‌های برتر استاندارد و افتخارات گوناگون در حوزه تولید مواد غذایی مرغوب، خود را به یک نام قابل اطمینان در این حوزه، تبدیل کرده است.

کنسرو خورشت قورمه سبزی مجید با اندازه‌ کوچک و سبکی که دارد می‌تواند در سفرها و کمپ‌های مختلف، مورد استفاده قرار گیرد.

کنسرو قورمه سبزی مجید کاماپرس

کنسرو خورشت قورمه سبزی با گوشت چیکا

گروه صنعتی چیکا در بسته‌بندی‌های 180 گرمی کنسرو قورمه سبزی را ارائه می‌کند. این کنسرو که در حال حاضر با قیمت حدودا 90 هزار تومان عرضه می‌شود، یکی از محبوب‌ترین کنسروهای خورشت قورمه‌سبزی به‌شمار می‌‌آید.

البته به‌نظر تعدادی از کاربران گوشت‌های استفاده شده در این محصول از کیفیت خیلی خوبی برخوردار نیست اما با این‌همه به‌خاطر طعم خوب و کیفیت قابل‌قبول سایر مواد، می‌توان از آن چشم‌پوشی کرد.

کنسرو قورمه سبزی چیکا کاماپرس

 

کنسرو خورشت قورمه سبزی با گوشت گیاهی سوییتی

خبر عرضه خورشت قورمه سبزی سوییتی، یک خبر خوب برای گیاه‌خواران و تمام افرادی بود که به هر دلیلی از مصرف گوشت‌های حیوانی پرهیز می‌کنند. گوشت گیاهی یا گوشت ساختگی از محصولات گیاهی مثل عدس و لوبیا ساخته می‌شود.

حس و حال خوردن گوشت گیاهی تفاوت چندانی با گوشت حیوانی ندارد و حتی برای دوست‌داران حیوانات می‌تواند از آن هم بهتر و دلچسب‌تر باشد.

کنسرو قورمه سبزی سوییتی کاماپرس

 

پایان پیام

مرتبط با : دیجی کالاصنایع غذایی چیکاصنایع غذایی مجیدفارسیمحصولات غذایی برتر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز