بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت به روش سرمایه گذاری

تور لحظه آخری-کاماپرس

در دنیای امروز، مهاجرت یکی از دغدغه‌های اصلی افراد محسوب شده که توجه افراد زیادی از جمله سرمایه‌داران را به خود جلب کرده است. مهاجرت به روش سرمایه‌گذاری به افراد این فرصت را می‌دهد که ضمن سرمایه‌گذاری قابل‌توجه در اقتصاد کشور مقصد، اقامت یا شهروندی یک کشور خارجی را دریافت کنند. در این بین برخی از کشورهای اروپایی، سرمایه‌گذارانی را که به دنبال فضای کسب‌وکار مطلوب، موقعیت‌های استراتژیک و کیفیت بالای زندگی هستند، جذب می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش، بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت به روش سرمایه‌گذاری را معرفی می‌کند.

1-پرتغال؛ برنامه ویزای طلایی

برنامه ویزای طلایی پرتغال به دلیل جذابیت آن برای سرمایه‌گذارانی که به دنبال اخذ اقامت اروپا هستند، مشهور است. سرمایه‌گذاران با انجام یک سرمایه‌گذاری واجد شرایط، مانند خرید ملک یا ایجاد شغل، می‌توانند اقامت پرتغال و در نهایت شهروندی را دریافت کنند. رژیم مالیاتی مطلوب، سیستم مراقبت‌های بهداشتی باکیفیت و فرهنگ پر جنب‌وجوش، پرتغال را به مقصدی جذاب برای سرمایه‌گذارانی تبدیل می‌کند که به دنبال ایجاد جای پایی در اروپا و درعین‌حال برخورداری از استاندارد بالای زندگی هستند.

1-پرتغال

2-قبرس؛ برنامه شهروندی از طریق سرمایه گذاری

برنامه شهروندی قبرس از طریق سرمایه‌گذاری با فعالیت قابل‌توجه در اقتصاد این کشور، مانند املاک، توسعه تجارت یا اوراق‌قرضه دولتی، به سرمایه‌گذاران یک مسیر مستقیم برای کسب شهروندی قبرس را ارائه می‌دهد. رژیم مالیاتی مطلوب، موقعیت استراتژیک قبرس در تقاطع اروپا، آسیا و آفریقا و کیفیت بالای زندگی، آن را به مقصدی جذاب برای سرمایه‌گذارانی تبدیل کرده که به دنبال تنوع بخشیدن به سرمایه‌گذاری‌های خود و دسترسی به بازار اتحادیه اروپا هستند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2-قبرس

3-یونان؛برنامه ویزای طلایی

برنامه ویزای طلایی یونان به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد تا با سرمایه‌گذاری واجد شرایط در پروژه‌های توسعه تجاری یا املاک و مستغلات، اقامت یونان را دریافت کنند. یونان با میراث‌فرهنگی غنی، مناظر خیره‌کننده و موقعیت استراتژیک در جنوب شرقی اروپا، فرصتی منحصربه‌فرد برای مهاجرت به روش سرمایه‌گذاری ارائه می‌دهد. گزینه‌های سرمایه‌گذاری انعطاف‌پذیر و حداقل آستانه سرمایه‌گذاری نسبتاً پایین، آن را برای سرمایه‌گذارانی که به دنبال اقامت اروپا هستند، به گزینه‌ای جذاب تبدیل می‌کند.

3-یونان

4-اسپانیا؛ برنامه ویزای طلایی

برنامه ویزای طلایی اسپانیا به سرمایه‌گذاران راهی برای اقامت اسپانیا از طریق سرمایه‌گذاری در املاک، سرمایه‌گذاری‌های تجاری یا اوراق‌قرضه دولتی ارائه می‌دهد. فرهنگ متنوع، سیستم مراقبت‌های بهداشتی در سطح جهانی و گزینه‌های جذاب سبک زندگی اسپانیا، آن را به مقصدی مطلوب برای سرمایه‌گذارانی که به دنبال نقل‌مکان به اروپا هستند، تبدیل کرده است. فرایند برنامه کاربردی ساده و جو سرمایه‌گذاری مطلوب، اسپانیا را به عنوان یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت سرمایه‌گذاری تبدیل می‌کند.

4-اسپانیا

5-انگلستان؛ ویزای سرمایه گذاری درجه ۱ ‌

برنامه Tier 1 Investor Visa انگلستان به افراد این امکان را می‌دهد که با سرمایه‌گذاری قابل‌توجه در اقتصاد این کشور اقامت انگلستان را دریافت کنند. بریتانیا با مرکز مالی جهانی، مؤسسات آموزشی مشهور جهان و جامعه چندفرهنگی خود، دسترسی سرمایه‌گذاران به فرصت‌های تجاری متنوع و امکانات سبک زندگی را فراهم می‌کند. برنامه ویزای سرمایه‌گذاری درجه ۱ مسیری برای اقامت بریتانیا و به طور بالقوه شهروندی برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند و بریتانیا را به مقصدی جذاب برای مهاجرت سرمایه‌گذاری در اروپا تبدیل کرده است.

5-انگلستان

انتهای پیام

مرتبط با : علی بابا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز