بهترین کشورها برای مهاجرت کاری را بشناسید

مهاجرت کاری -کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

شبکه CNBC در سال 2020 با انجام یک تحقیق آماری از 200000 کارمند که از 187 کشور دنیا مهاجرت کاری داشتند نتایج مهمی به دست آورد. در این تحقیق روشن شد مهم‌ترین دلایل برای انتخاب کشور مقصد، آینده شغلی تضمین شده، امنیت شغلی، چشم‌انداز اقتصادی و توازن زندگی و کار است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار اشتغال و استخدام، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در ادامه با درنظرگرفتن آمار پژوهش‌ها به معرفی بهترین کشورها برای مهاجرت کاری می‌پردازیم.

 کانادا

صلح، آرامش، حقوق شهروندی بالای کانادا و همچنین مهاجرپذیر بودن این کشور، از مهم‌ترین دلایل مهاجرت ایرانیان به کانادا است. میزان رضایت شغلی در کانادا 76 درصد، ارزیابی مثبت وضعیت اقتصادی 73 درصد و علاقه به زندگی شغلی 68 درصد است.

مهاجرت کاری -کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

استرالیا

سازمان همکاری و توسعه اقتصادی  (OECD)، رتبه هفتم درآمد شغلی، رتبه چهاردهم در فراهم‌آوردن فرصت‌های شغلی بازار کار، رتبه دهم در رضایت از زندگی  و رتبه سی و یکم در توازن کار و زندگی را در آمارهای خود به استرالیا اختصاص داده است.

آمریکا

اگر قصد مهاجرت کاری به این کشور را دارید، باید با هزاران متقاضی از سراسر جهان رقابت کنید و باید از نظر مهارت، توانمندی و تسلط به زبان انگلیسی از آن‌ها پیشی بگیرید. پس سعی کنید مهارت‌های خود را به حداکثر برسانید.

حسابداری، مهندسی شیمی، مهندسی برق، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مشاور مالی، معمار، معلم ریاضی، روان‌شناس، دامپزشک، دندانپزشک، پرستار، پزشک و توسعه‌دهنده وب از مشاغل مورد پذیرش برای ویزای کار در کشور آمریکا است.

مهاجرت کاری -کاماپرس

آلمان

آلمان رتبه پنجم در درآمد، رتبه هفتم در فراهم‌آوری فرصت‌های شغلی بازار کار، رتبه سیزدهم در رضایت از زندگی و رتبه هفدهم در توازن کار و زندگی را در میان سایر کشورها در اختیار دارد.

مهاجرت کاری -کاماپرس

هلند

هلند با 69 درصد رضایت شغلی، 89 درصد ارزیابی مثبت وضعیت اقتصادی و 73 درصد آمار علاقه به زندگی کاری، به یکی از کشورهای محبوب برای مهاجرت کاری بدل شده است. پنج سال کار و زندگی در یکی از شهرهای هلند و همچنین پرداخت منظم مالیات به دولت می‌تواند اقامت دائم را برای شما به همراه داشته باشد.

در حال حاضر بسیاری از شرکت‌های هلندی که در حوزه IT فعال هستند، سراغ برنامه‌نویسان و مهندسان نرم‌افزار ایرانی آمده‌اند و روزبه‌روز به تعداد برنامه‌نویسانی که هلند را برای کار انتخاب می‌کنند، افزوده می‌شود.

نروژ

نروژ از نظر امنیت شغلی رتبه اول، از نظر توازن کار و زندگی رتبه اول، از نظر پیشرفت حرفه‎ای رتبه بیست و سوم و از نظر میزان افزایش دستمزد رتبه هشتم را دارد. با این که نروژ گزینه‌ای فوق‌العاده در بین کشورهای مهاجرپذیر است اما از شرایط آب‌وهوایی این کشور نمی‎توان چشم‎پوشی کرد، چراکه هرکسی نمی‎تواند در آب‌وهوای سرد نروژ زندگی کند.

مهاجرت کاری -کاماپرس

ویتنام

ویتنام در رضایت شغلی 74 درصد، ارزیابی مثبت از وضعیت اقتصادی 82 درصد و علاقه به زندگی شغلی 71 درصد را به دست آورده است. عموماً کسانی که مهارت کاری بالاتری دارند می‌توانند در ویتنام در شغل‌های نیمه‌وقت استخدام و پس از آن نیز به‌صورت تمام‌وقت مشغول به کار شوند.

مهاجرت کاری -کاماپرس

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز