بهترین کافه های غرب تهران برای روزهای برفی

غرب تهران به‌ فضایی پر جنب‌وجوش و پرهیاهو شهرت دارد. در این میان ساکنان جوان این مناطق نیز همواره به دنبال گزینه‌های سرگرمی و تفریحی متنوعی برای اوقات فراغت خود می‌گردند. در میان جاذبه‌های مختلف، کافه‌ها در این منطقه رونق بیشتری داشته و پاسخگوی سلیقه‌های مختلف هستند. بنابراین چه از ساکنان غرب تهران بوده و چه از دیگر مناطق تهران آمده باشید، کافه‌ها فضایی دنج و مفرح را به خصوص برای روزهای سرد و برفی زمستان برای علاقمندان به کافه‌گردی فراهم می‌کنند.

برای دیدن بهترین ایده ها برای هدیه روز مرد اینجا کلیک کنید.

کاماپرس در این گزارش، بهترین کافه‌های غرب تهران برای روزهای برفی را به همراه آدرس معرفی می‌کند.

1-کافه گدار اکباتان

کافه گدار یکی از کافه‌های با فضای وسیع و دکوراسیون زیبا و شیک بوده که به نوعی پاتوق جوانان اکباتانی محسوب می‌شود. این کافه به‌عنوان یکی از معروف‌ترین کافه‌های غرب تهران به شهرت رسیده است. این کافه با فضای پر از آرامش، مکانی منحصر به فرد برای گردهمایی‌های غیررسمی و حتی قرارهای عاشقانه است. علاوه بر آن دکور چوبی به گرمای این کافه می‌افزاید و میزهای کوچک، محیطی عالی برای قرارهای کوتاه فراهم می‌کند. این کافه با فراهم کردن صندلی‌هایی در داخل و خارج از کافه، امکان سیگارکشیدن در هوای آزاد را نیز فراهم می‌‌کند. دسترسی رایگان به اینترنت، منوی متنوع با غذاهای فرنگی و صبحانه محبوب انگلیسی، کافه گدار را به انتخابی لذت‌بخش تبدیل کرده است. این کافه در نزدیکی ایستگاه مترو شهرک اکباتان قرار گرفته و دسترسی آسان و هوای پاک‌تری دارد.

آدرس: تهران، شهرک اکباتان، فاز 2، بین بلوک 15 و 16، بازارچه کوثر، پلاک 18

راز آسمان پایتخت

2-کافه رنسانس

کافه رنسانس که به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین کافه‌های تهران شناخته می‌شود، در نزدیکی بیمارستان آتیه قرار دارد. این کافه مشتریان زیادی به‌ویژه همراهان بیماران را به خود جذب می‌کند. این کافه با دو فضای داخلی و خارجی همراه با مبلمان چرمی تیره در برابر دیوارهای خنثی فضای مدرن و دلنشینی را برای مشتریان فراهم می‌کند. علاوه بر آن سیگارکشیدن در فضای باز مجاز است و کافه ارسال رایگان در سراسر تهران را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. منوی الهام گرفته از غذاهای فرانسوی شامل سالاد سزار با مرغ‌سوخاری، پیتزا ایتالیایی و پاستا دست‌ساز نشان از منوی کامل این کافه دارد. شما همچنین می‌توانید کافه رنسانس را برای رویدادهای خاص و تولدها نیز رزرو کنید چرا که دارای یک سالن VIP برای حداکثر ۲۰ نفر بوده که برای جشن‌های کوچک بسیار مناسب است.

بیشتر بخوانید:

آدرس: تهران، شهرک غرب، بعد از بیمارستان آتیه، بلوار دادمان غرب، پلاک 41

کافه رنسانس

3-کافه لانجین ایران زمین

کافه لانجین شعبه ایران‌زمین، به‌عنوان یک کافه‌قنادی شناخته شده که دنیای مجذوب‌کننده‌ای را برای عاشقان شیرینی ارائه می‌دهد. منوی این کافه که به‌خاطر شیرینی‌های تازه و خوشمزه‌اش معروف است، شامل نان و تنقلات به سبک اروپایی است. علاوه بر آن دکوراسیون رنگارنگ و پر جنب‌وجوش آن مکمل دسرهای متنوع این کافه است و آن را به مکانی ایده‌آل برای یک استراحت کوتاه یا یک عصرانه دلپذیر تبدیل می‌کند. کافه لانجین ایران‌زمین با دو فضای داخلی و خارجی، برای گذران اوقات خوش در کنار دوستان یا یک جلسه کاری با همکاران بسیار مناسب است.

آدرس: شهرک غرب – مجتمع تجاری ایران‌زمین – طبقه همکف – واحد 2

کافه لانجین ایران زمین

4-کافه لانجین شعبه دادمان

یکی دیگر از شعبه‌های کافه‌های زنجیره‌ای لانجین، کافه لانجین دادمان است که سبک‌های کلاسیک و مدرن را در دکوراسیون خود به طور یکپارچه در هم می‌آمیزد. این کافه با هر دو بخش داخلی و خارجی، فضایی راحت و دنج به مشتریان ارائه می‌دهد و منوی متنوعی شامل طیف وسیعی از خوراکی‌های جذاب، همراه با شیرینی‌های دست‌ساز ارائه می‌کند. فضای داخلی کافه، طراحی مینیمالیستی دارد و فضای دنج و راحتی را برای گذراندن اوقات خوش فراهم می‌کند.

آدرس: شهرک غرب، بلوار دادمان، پلاک 36

کافه لانجین شعبه دادمان

5-کافه ژیوار

در عصر روز برفی، کافه ژیوار در سعادت‌آباد مکانی دنج برای کسانی که به دنبال محیطی آرام برای لذت‌بردن از روز برفی خود هستند، ارائه کرده است. این کافه با مبلمان راحت و طراحی داخلی جذاب، محیطی ایده‌آل برای قرار‌های روزانه فراهم می‌کند. این کافه دارای فضای داخلی و خارجی است و محیطی برای افراد سیگاری در فضای بیرونی دارد. علاوه بر آن وای‌فای رایگان، بازی‌های مختلف و منویی با غذاهای فرنگی به جذابیت این کافه می‌افزاید. کافه ژیوار که یکی از کافه‌های ایده‌آل برای روزهای برفی است، فضایی آرام برای تمرکز، در حین لذت‌بردن از یک فنجان قهوه را برای علاقه‌مندان به محیط‌های دنج فراهم می‌کند.

آدرس: سعادت‌آباد، بلوار دریا، خیابان شهید مطهری جنوبی، بلوک 17، کافه رستوران ژیوار

کافه ژیوار

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز