بهترین کافه های تبریز برای عکاسی

لست سکند

کافه ها معمولا محلی دنج برای فراغت از روزمرگی‌های معمول زندگی هستند اما برخی از این کافه‌ها پاتوقی برای عکاسی و لوکیشن عکاسی نیز محسوب می‌شوند. فضا و دکوراسیون متفاوت برخی از کافه های تبریز نیز برای عکاسی و ثبت خاطره ها ایده‌آل هستند. برخی از این کافه‌ها با رنگ و بوی سنتی در بافت تاریخی تبریز و برخی نیز با طراحی فضای کافه به سبک مدرن و امروزی علاقمندان عکاسی را مجذوب خود کرده‌اند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی 5 مورد از  بهترین کافه های تبریز برای عکاسی می‌پردازد:

کافه فرش در بازار تاریخی تبریز

این کافه همانطور که از نامش هم پیداست با فرش‌ها، گلیم‌ها و صنایع دستی آذربایجان و تبریز دکور شده است. فضای کافه فرش که قبلا تجارت خانه‌ای در دل بازار تاریخی تبریز بوده است با اشیای آنتیک و قدیمی تزئین شده و محیطی کاملا تاریخی و جذاب برای ثبت عکس دارد. یکی از اشیای قدیمی این کافه صندوق امانات دست‌ساز چوبی است که 140 سال پیش، تزار روس به تاجر بنام تبریزی حاج رسول صدقیانی هدیه داده است. کافه فرش با این فضا و محیط تاریخی یکی از بهترین کافه های تبریز برای عکاسی است که در بازار صادقیه و در سرای سید حسین میانه قرار دارد.

کافه تی تی کافه رنگی تبریز

این کافه با فضای داخلی کاملا رنگی رنگی و با فضای بیرونی که با رنگ‌های شاد دکور شده است، مناسب عکاسی است. در فضای داخلی کافه تی تی، محیط رنگی با همراهی اکسسوری‌های رنگارنگ، فضا و نور زیبایی برای عکاسی پرتره فراهم شده است. این کافه در محلی دور از شلوغی مرکز شهر تبریز در توانیر شمالی و طبقه پایین مجتمع گل‌ها قرار دارد.

راز آسمان پایتخت

کافه ویولن در بافت مرکزی شهر

در این کافه با پنجره‌های رنگی و بازتاب نوری که از این پنجره‌ها در محیط کافه منعکس می‌شود فضای مناسبی برای عکاسی مهیاست. کافه ویولن در مرکز شهر تبریز و در میدان ساعت واقع شده است و همین امر برای علاقمندان به عکاسی ویژگی مهمی محسوب می‌شود. چون علاوه بر عکاسی در فضای داخلی کافه می‌توان در کنار ساختمان‌ها و عمارت‌های تاریخی اطراف این کافه نیز لوکیشن‌های جذاب عکاسی پیدا کرد.

کافه پینک برای علاقمندان صورتی

این کافه که در ماه‌های اخیر در منطقه رشدیه تبریز شروع به فعالیت کرده است یکی از بهترین کافه های تبریز برای عکاسی است. کافه پینک از کافه‌های بیرون‌بری است که فضایی کوچکی نیز برای میزبانی دارد و این فضا به رنگ صورتی رنگ آمیزی و نورپردازی شده است. همین نورپردازی صورتی باعث شده است تا فضای کافه پینک برای عکاسی در شب نیز مناسب باشد.

کافه لتکافه از کافه‌های مدرن تبریز

این کافه که از نظر دکوراسیون و فضای داخلی از کافه‌های مدرن تبریز محسوب می‌شود فضای بزرگ و مناسبی برای عکاسی دارد. پنجره‌های شیشه‌ای و پس زمینه ساختمان‌های شهری که از پشت شیشه‌ها دیده می‌شود برای ثبت عکس‌های روزمره عالی است. کافه لتکافه گوشه‌های دنج متفاوتی با دکورسیون و نور کافی برای عکاسی نیز دارد که باعث شده این کافه در فهرست کافه‌های مناسب عکاسی تبریز جای بگیرد. کافه لتکافه در مسیر برگشت جاده گردشگری ائل گلی در طبقه هفتم هتل رویال پالاس قرار دارد.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز