بهترین محصولات رشد مو و تقویت مژه را از کجا تهیه کنیم؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

افراد زیادی به دنبال حفظ و افزایش زیبایی صورت خود هستند. مژه و موی سر دو وجه زیبایی هر فردی به حساب می‌آیند و به همین دلیل توجه به آن‌ها و تقویت‌شان برای اغلب اشخاص اهمیت دارد. راه‌های زیادی برای تداوم رشد مو و تقویت مژه‌ها وجود دارد که برخی کاملا نامناسب هستند. متخصصان پوست و مو به منظور تداوم رشد مو و تقویت مژه استفاده از محصولات مناسب و درست را توصیه می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار آرایشی و بهداشتی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مسائل ژنتیکی در رشد مو و مژه‌ها موثر هستند، به همین دلیل برخی اشخاص از کودکی کم مو بوده و بعضی هم موهای زیادی دارند. اما با توجه به پیشرفت علم و روش‌های مختلفی که وجود دارد، امکان تعدیل و کنترل موی سر و مژه به راحتی فراهم شده است. در صورتی که فردی در طول زندگی به دلایل مختلفی مانند بیماری، استرس، مسائل هورمونی و … دچار ریزش مو و مژه شود، می‌تواند با مصرف مکمل‌ها و موارد این چنینی به تقویت آن‌ها بپردازد و زیبایی بیشتری به دست آورد. برندهای مختلف و معتبر جهانی محصولات و مکمل‌های گوناگونی را برای رشد مو و تقویت مژه تولید کرده‌اند که در ادامه برخی از آن‌ها معرفی خواهند شد؛

مکمل معروف تقویت رشد مو فیتو فانر

در صورتی که به دلیل کمبود ویتامین با ریزش مو مواجه شده‌اید، احتمالا نام مکمل رشد فو فیتو فانر را شنیده‌ یا از آن استفاده کرده‌اید. این کپسول‌ها به منظور تقویت و سلامت موها و ناخن‌ها استفاده می‌شوند و حاوی ویتامین ای، بیوتین و امگا 3 هستند. مصرف منظم این کپسول باعث براق شدن، افزایش ضخامت و سلامت پوست شما خواهد شد و به دلیل داشتن مواد مغذی روی مژه‌ها نیز تاثیر مثبتی به جا خواهد گذاشت. این محصول در کشور فرانسه تولید می‌شود و تمامی افراد بالای 20 سال امکان استفاده از آن را دارند.

داشتن مویی سالم با سرم ضدریزش و رشد موی بایونکس

مصرف سرم‌های مناسب نیز برای کنترل ریزش مو موثر است. سرم ضدریزش و رشد موی بایونکس سری ارگانیکا یک سرم متداول و معروف سوئدی بوده که برای انواع مختلف مو قابل استفاده است. این سرم از ترکیبات موثر طبیعی و ارگانیک گیاهی تولید شده و هیچ نوع مواد شیمیایی مضری ندارد. استفاده از این سرم باعث آلرژی نمی‌شود و معمولا به کارگیری آن طی چهار هفته روی رشد مو اثر می‌گذارد. اشخاصی که بالاتر از 15 سال سن دارند، می‌توانند از این محصول استفاده کنند.

راز آسمان پایتخت

مژه‌هایی پر و جذاب با سرم تقویت و رشد ابرو و مژه هیربرست

تقویت کننده مژه هیربرست دارای ترکیبات قوی و مغذی شامل آب، پروتئین گندم، روغن کرچک هیدروژنه، پتاسیم عصاره گل سرباتی و… است که حالت کوتاهی و نازکی مژه‌ها را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. ماده بنیادی در فرمول این محصول میریستول پنتا پپتید -17 است که موجب تحریک ژن‌های کراتین بدن شده و به رشد و تقویت مژه‌ها کمک می‌کند. این محصول حاوی هیالورونیک اسید بوده که باعث نرم و خوش فرم شدن مژه‌ها می‌شود. ترکیبات به کار رفته در این سرم تقویتی به هیچ وجه حساسیت زا نیست. در صورت استفاده درست و مناسب چهار الی شش هفته‌ای این سرم، تقویت مژه‌ها به خوبی احساس خواهد شد. این محصول در کشور انگلیس تولید شده است و استفاده از آن به افراد بالای 15 سال توصیه می‌شود.

خرید محصولات اورجینال رشد مو و تقویت مژه از سوراو

علاوه بر این محصولات معروف و مناسب برای رشد مو و تقویت مژه، محصولات دیگری نیز وجود دارند که کمک کننده هستند. اما تهیه اصل این محصولات مهم است که افراد باید به آن توجه داشته باشند. در صورتی که مایل هستید برای عید نوروز مو و مژه جذابی داشته باشید و از سرم‌ها و مکمل‌های مذکور استفاده کنید، امکان مراجعه به سایت سوراو و سفارش این محصولات را دارید.

تمامی کالاهای آرایشی و بهداشتی موجود در این سایت، با ضمانت اصل و کیفیت به مشتریان عرضه می‌شود. ضمنا تمامی کالاهای ارائه شده در سوراو مجوزهای لازم را از مراجع مربوطه داخلی دارند، بنابراین مشتریان با خیال راحت می‌توانند هر نوع محصولی را به این سایت سفارش دهند. لازم به ذکر است که تمامی محصولات عرضه شده در این سایت مستقیما از کانادا، انگلیس و دیگر کشورهای اروپایی به صورت محدود تامین شده و در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

مرتبط با : سوراو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز