بهترین مانیتور سامسونگ برای کاربرد خانگی + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

برای خرید مانیتور سامسونگ خانگی می‌توان تنوع بالایی در انتخاب داشت. با توجه به کاربرد، ممکن است کاربر مانیتوری با کیفیت بسیار بالا و مناسب برای طراحی یا گیمینگ لازم داشته باشد. اما در بسیاری از موارد مانیتوری که به درد کاربرد خانگی می‌خورد با هزینه کمتری قابل خریداری است. اکثر مانیتورهای مالتی مدیا و مناسب برای کاربرد عمومی، برای کاربرد سبک خانگی نیز مناسب هستند و با استفاده از آن‌ها نیز می‌توان تجربه گیمینگ یا طراحی‌های ساده را داشت.

کاماپرس در این گزارش بهترین مانیتور سامسونگ برای کاربرد خانگی را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

مانیتور سامسونگ Essential S3 S31C برای کاربرد خانگی

این مانیتور سامسونگ علاوه بر کاربرد عمومی، برای گیم نیز مناسب بوده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 5 میلیون و 900 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول با سایز صفحه نمایش تخت و 27 اینچی عرضه شده و دارای پنل IPS است. رزولوشن صفحه نمایش این محصول 1080 در 1920 پیکسل بوده و کیفیت فول اچ دی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

این مانیتور سامسونگ با حداکثر نرخ بروز رسانی 75 هرتز طراحی شده و پوشش نمایشگر مات دارد. وزن این مانیتور 3.4 کیلوگرم و با پایه 3.8 کیلوگرم خواهد بود. امکان استفاده از پایه دیواری نیز برای این مانیتور در نظر گرفته شده و قابلیت چرخش نیز دارد.

مانیتور سامسونگ Essential S3 S31C-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

مانیتور سامسونگ LS19A330NHM برای کاربرد خانگی

این مانیتور سامسونگ با سایز صفحه نمایش 14 اینچی در اختیار کاربران قرار گرفته و با قیمت 3 میلیون و 360 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول که علاوه بر کاربرد خانگی، محصولی مناسب برای کاربرد اداری نیز به حساب می‌آید، دارای حداکثر نرخ بروز رسانی 60 هرتز بوده و رزولوشن صفحه نمایش 1366 در 768 پیکسل دارد. این مانیتور خانگی بدون پایه 1.8 کیلوگرم وزن داشته و همراه با پایه وزنی در حدود 2.1 کیلوگرم خواهد داشت.

مانیتور سامسونگ LS19A330NHM-کاماپرس

مانیتور سامسونگ LS24C3760 برای کاربرد خانگی

مانیتور دیگری که برای کاربرد خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد و علاوه بر آن، امکان استفاده از آن برای طراحی و کاربرد اداری نیز وجود دارد با مدل  LS24C3760 شناخته می‌شود و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 5 میلیون و 350 هزار تومان به فروش می‌رسد. این مانیتور دارای رزولوشن صفحه نمایش 1080 در 1920 پیکسل بوده و کیفیت صفحه نمایش فول اچ دی دارد.

نوع پنل به کار رفته در این محصول VA بوده و سایز صفحه نمایش آن 24 اینچ در نظر گرفته می‌شود. این محصول سامسونگ 2.6 کیلوگرم وزن داشته و در صورتی که با پایه استفاده شود وزن آن به 3.1 کیلوگرم می‌رسد.

مانیتور سامسونگ LS24C3760-کاماپرس

مانیتور سامسونگ LS27C390EACXXK برای کاربرد خانگی

این مانیتور سامسونگ با سایز صفحه نمایش 27 اینچی عرضه شده و از نوع صفحه نمایش خمیده استفاده می‌کند. این محصول با قیمت 8 میلیون تومان به فروش می‌رسد. نوع پنل به کار رفته در این مانیتور VA بوده و رزولوشن صفحه نمایش آن 1080 در 1920 پیکسل است. این محصول با کیفیت صفحه نمایش فول اچ دی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. کاربرد این مانیتور علاوه بر حالت عمومی و مالتی مدیا، برای گیم نیز بسیار مناسب است و از این جهت برای افرادی که در خانه گیم بازی می‌کنند گزینه مناسبی به نظر می‌رسد.

مانیتور-کاماپرس

 

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالاتکنولایفدیجی کالاسامسونگکالاتیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز