بهترین صندوق های سرمایه گذاری تیر 1402

لست سکند

صندوق‌های سرمایه‌گذاری با جمع‌آوری مبالغ کوچک از افراد متعدد و سرمایه‌‌گذاری آن در بخش‌های مختلفی که سازمان بورس و اوراق بهادار بر آن‌ها نظارت دارد، سعی در کنترل ریسک و به حداکثر رساندن سود سرمایه‌گذاران دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

صندوق‌های سرمایه‌گذاری متعددی در ایران فعالیت دارند که از معروف‌ترین‌های آنها می‌توان تمشک، ای‌تی‌اف اطلس مفید و صندوق سرو را نام برد. در ادامه کاماپرس به معررفی این سه صندوق سرمایه‌گذاری می‌پردازد.

صندوق سرمایه‌گذاری اطلس مفید

صندوق سرمایه‌گذاری ای‌تی‌اف متعلق به سبدگردان فارابی تاکنون حدود 60 میلیون و 300 هزار واحد را به سرمایه‌گذاران عرضه کرده و 39 میلیون و 600 هزار واحد سرمایه‌گذاری باقی مانده است. قیمت صدور و ابطال هر واحد صندوق اطلس حدود 41 هزار تومان است. این صندوق توانسته در سال 1401 مجموعا 63/6 سود برای کسب کند. کارشناسان این مجموعه سعی می‌کنند تا بهترین و پرسودترین سهام‌های بازار بورس را شناسایی کرده و در سبد پرتفوی اطلس قرار دهند.

نماد اطلس را می‌توان در سامانه معامله‌های آنلاین کارگزاری‌های مختلف جست‌وجو و در آن سرمایه‌گذاری کرد. ارزش صندوق اطلس از ابتدای راه‌اندازی در سال 1392 تاکنون، افزایش 30 برابری داشته در حالی شاخص ارزش بورس در این بازه زمانی 17 برابر شده است. شعبه مرکزی صندوق سرمایه‌گذاری اطلس در در بلوار آفریقا و خیابان دیدار شمالی واقع شده است. کاربران می‌توانند جهت دریافت پاسخ پرسش‌های خود از طریق فرم تماس با ما در سایت اطلس، با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار کنند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

صندوق سرمایه‌گذاری سرو

تاکنون صندوق سرو 120 میلیون و 300 هزار واحد نزد سرمایه‌گذاران دارد. قیمت صدور و ابطال هر واحد از سهام این صندوق 12 هزار و 700 تومان تعیین شده است. ارزش خالص کل دارایی‌های این صندوق حدود 15 میلیارد و 284 میلیون تومان است. مدیریت صندوق سرو بر عهده شركت مشاور سرمايه گذاري ترنج است. سهام این صندوق را می‌توان با نماد سرو از طریق سامانه معاملاتی تمام کارگزاری‌های کشور خریداری کرد.

صندوق سرمایه‌گذاری سرو از شروع فعالیت خود در سال 1398 تاکنون هزار و 100 درصد سود کسب کرده و از این لحاظ رتبه‌ اول در بین صندوق‌های سرمایه‌گذاری کسب کرده است. در حال حاضر تعداد سرمایه‌گذاران این صندوق به عدد 18 هزار و 760 رسیده است. صندوق سرو بازدهی بالا در بلند مدت، ترکیب بهینه پرتفوی، بازارگردانی حرفه‌ای و نقدشوندگی بالا را به‌عنوان مزایا و نقاط قوت خود معرفی کرده است.

صندوق سرمایه‌گذاری تمشک

صندوق سرمایه‌گذاری تمشک که از سال 1384 آغاز به کار کرد، هدف خود را کسب بیشترین سود برای سرمایه‌گذاران اعلام کرده است. تمشک بیشتر وجوه را برای خرید واحدهای صندوق‌های مختلف سرمایه‌گذاری به کار می‌برد. ترکیب دارایی‌های تمشک شامل 70 درصد صندوق سهامی، 12 درصد صندوق طلا، 3 درصد صندوق زعفران شده و 15 درصد نیز سهم صندوق درآمد ثابت است. قیمت صدور و ابطال هر واحد سرمایه‌گذاری در این صندوق 14 هزار و 200 ریال است. خالص ارزش دارایی‌های تمشک حدود 5 میلیارد و 413 میلیون تومان است. تعداد واحدهای سرمایه‌گذاری شده در این صندوق نیز مجموعا حدود 381 میلیون است.

برای ارتباط با مجموعه تمشک می‌توان از تلفن، دورنگار، پست الکترونیکی یا فرم تماس با ما در سایت استفاده کرد. به علاوه دفتر این صندوق در بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلفام قرار دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : سرمایه گذاری ترنجصندوق سرمایه گذاری اطلس مفیدصندوق سرمایه گذاری تمشکصندوق سرمایه‌گذاری سروکارگزاری مفید
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز