بهترین شرکت طراحی ویلا را بشناسید

ویلا-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

رشد تورم و شرایط اقتصادی کنونی باعث شده تا افراد برای ساخت و ساز خانه‌ها و ویلاهای مختلف دچار مشکل شوند. طراحی و ساخت ویلا و خانه در شرایط اقتصادی کنونی باید با نهایت دقت انجام شود. به همین دلیل توصیه شده تا این موضوع به کاربلدان و بهترین  شرکت طراحی ویلا سپرده شود تا کار ساخت و دکوراسیون با نهایت دقت و اطمینان اتفاق بیفتاد.

به گزارش کاماپرس، طراحی خانه و ویلا یکی از موضوعات مورد توجه معامله گران و صاحبان این نوع فضاها است. به طور کلی اگر شما صاحب ویلا باشید باید به منظور بهره برداری هر چه بهتر و درست از زمین ویلای خود به طراحی اتاق نشیمن، اتاق خواب‌های متعدد، باغ و استخر توجه ویژه‌ داشته باشید. به طور کلی ویلا به انواع مختلف مدرن، کلاسیک، فلت و دوبلکس تقسیم می‌شود که به سلیقه مشتری و با توجه به فضای مورد کاربرد آن هر یک از این طرح‌ها قابل پیاده سازی است. اگر به دنبال طراحی و ساخت ویلا هستید، در ادامه هر یک از انواع طرح‌های ویلاهای مذکور به شما معرفی خواهند شد؛

طراحی به سبک باستانی و کلاسیک

اگر از علاقمندان به سبک‌های قدیمی هستید بهتر است به فکر طراحی کلاسیک باشید. این نوع ویلاها به دلیل استفاده از ستون‌های با ابعاد مختلف، مجسمه‌های تزئینی، سرستون، طاق‌های بلند، قوس‌های زیبا و تزئینات رنگارنگ مورد توجه متقاضیان هستند. نورپردازی در نمای این ویلاها بسیار مهم است. معمولا در طراحی داخلی این نوع ویلاها از سنگ‌های زیبا، ستون‌های بلند، مبلمان مناسب، آینه‌های قدی و … استفاده می‌شود.

ویلا به سبک و سیاق مدرن و جدید

در صورتی که مایل به داشتن ویلای چشم نواز با دیوارهای کم و نور مناسب هستید، می‌توانید به طراحی ویلا به سبک مدرن فکر کنید. معمولا ویلاهای سبک مدرن به دلیل استفاده از فناوری‌های جدید به خصوص شیشه به جای دیوارهای بلند، طراحی براساس پلان آزاد، ایجاد ارتباط مناسب بین فضای داخلی و خارجی و … طرفداران زیادی دارد. معمولا برای طراحی داخلی ویلاهای مدرن باید متریال‌های مدرن توجه شود. این سبک ویلاها به دلیل بهره گیری از سطوح ساده، خطوط متقاطه، رنگی و دارای بافت چشم نوازی خاصی دارند.

ویلا-کاماپرس

تجربه زندگی در ویلای همسطح

ویلاهای فلت به دلیل هم سطح، صاف و هموار بودن برای کسانی که به دنبال یک ویلای بدون شکل ظاهری خاص هستند یا شرایط جسمی خاصی دارند، مناسب است. در کل ویلا فلت به ویلایی گفته می‌شود که تنها یک طبقه و سقف دارد و حداقل یک متر از سطح زمین بالاتر هستند. ویلاهای فلت از 80 متر به بالا بوده و حداقل دو اتاق خواب، اتاق نشیمن، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه، گاراژ، انباری و … دارند. معمولا دسترسی فضای داخلی و خارجی این نوع ویلاها راحت است.

راز آسمان پایتخت

ویلا دوبلکس؛ ویلایی با فضای مناسب و کافی

ویلاهای دوبلکس دارای فضای بیشتری نسبت به نوع فلت هستند و برای خانواده پرجمعیت یا مناطقی که بارش فراوان برف و باران دارند گزینه مناسبی محسوب می‌شوند. طراحی و ساخت ویلا از نوع دوبلکس به دلیل ویژگی‌های خاص اغلب قیمت بالاتری نسبت به ویلا فلت دارند و براساس قواعد خاصی ساخته می‌شوند. معمولا برای طراحی و پیاده سازی این نوع ویلاها باید مساحت بیشتری داشت تا فضای مطلوب و دلباز پیاده سازی شود. نور مناسب این نوع ویلاها باعث کاهش مصرف انواع انرژی می‌شود.

ویلا دوبلکس-کاماپرس

کدام شرکت طراحی ویلا بهتر و مناسب‌تر است؟

اگر به دنبال طراحی و ساخت ویلا به شکل مطلوب و مناسب شرایط منطقه مورد نظر خود هستید باید به سراغ شرکت طراحی ویلا باسابقه کاری مناسب بروید. یکی از بهترین شرکت‌های طراحی ویلا ، مجموعه فرلی ویلا است که زیرمجموعه‌ای از توسعه مهندسی نیکان محسوب می‌شود. این مجموعه به صورت تخصصی در زمینه طراحی و ساخت ویلا کار و با جزئیات یک ویلای مناسب را برای مشتریان خود آماده می‌کند. خدمات فرلی ویلا شامل طراحی و ساخت ویلا، معماری داخلی و دکوراسیون آن‌ها، طراحی و اجرای محوطه ویلا، فضای سبز و طراحی و ساخت و تجهیز استخر و جکوزی در چنین محوطه‌هایی هستند. افراد به منظور بازسازی ویلای خود نیز می‌توانند به مجموعه فرلی مراجعه داشته باشند.

در حال حاضر این مجموعه بالغ بر 280 مشتری داشته و بیشتر از 35 پروژه را به اتمام رسانده است. طراحی و ساخت شهرک ویلایی الهیه یک و دو و سه، ساخت ویلای شخصی آقای خسروانی و … از جمله آخرین فعالیت‌های فرلی ویلا هستند.

افراد به منظور دریافت مشاوره و استفاده از خدمات فرلی ویلا می‌توانند با کارشناسان این مجموعه تماس داشته باشند یا به صورت حضوری به این مجموعه مراجعه کنند تا بتوانند خدمات کافی دریافت کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : فرلی ویلا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز