بهترین شرکت برای فریت بار از ایران کدام است؟

لست سکند

دانشجویان یا مهاجرانی که از ایران رفته‌اند، امکان حمل تمامی وسایل خود را با چمدان ندارند و برخی از آن‌ها را باید با فریت بار انتقال دهند. فریت بار باید توسط یک شرکت مطمئن و متخصص در این حوزه انجام شود تا وسایل آسیب نبینند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، فریت بار در اصطلاح به حمل و نقل درون شهری، برون شهری یا بین المللی کالا به شیوه‌های مختلف گفته می‌شود. اما اگر از یک ایرانی درباره فریت بار سوال کنید احتمالا یا با این نوع باربری آشنا نیست یا آن را در انتقال بارها با هواپیما به یک کشور دیگر توصیف خواهد کرد. به هر حال با توجه به تعریف جا افتاده در ایران، فریت بار انتقال خرده بارهای مهاجران و مسافران خارجی از کشوری به کشور دیگر است. افرادی که مقداری از وسایل آن‌ها در ایران باقی مانده و به آن احتیاج دارند از این خدمت بهره می‌برند. بیشتر فرآیند فریت بار در داخل کشور انجام می‌شود و تنها بخش کوچکی از آن به کشور مقصد مربوط است.

فرآیند فریت بار در ایران

در صورتی که فردی قصد ارسال بار به کشور دیگری را داشته باشد باید کالاها و محصولات مورد نظر خود را به نمایندگی یکی از شرکت‌های هواپیمایی تحویل دهد تا هزینه حمل برای آن‌ها مورد محاسبه قرار بگیرد. در صورتی که وزن کالاها و سایر مسائل مورد نظر تایید شود، امکان درخواست برای فریت بار وجود دارد. داخل فرودگاه بعد از بردینگ کامل مسافران و آماده شدن آن‌ها برای سوار شدن به هواپیما، مسئولان و متصدیان متخصص برای انتقال بارهای فریت شده به مقصد اقدام خواهند کرد.

معمولا فریت بار توسط همان شرکت‌های هواپیمایی که رزرو بلیط از آن‌ها انجام می‌شود، اتفاق می‌افتاد. اگر از بابت بسته بندی و حمل کالاها نگرانی دارید، مشکلی وجود ندارد. به منظور بسته بندی کالاها لازم است ابتدا با شرکت هواپیمایی مورد نظرتان برای فریت بار تماس بگیرید، معمولا شرکت‌های معتبر پرسنل متخصص و ماشین‌های مخصوصی را جهت بسته بندی وسایل و لوازم مورد نظر شما و سپس انتقال آن به فرودگاه به محل مورد نظر شما اعزام خواهند کرد. در واقع صفر تا صد فریت بار از درب منزل و محل مورد نظر شما تا فرودگاه کشور مقصد به دست شرکت هواپیمایی مورد نظرتان اتفاق خواهد افتاد.

راز آسمان پایتخت

چه کالاهایی را نمی‌توان فریت بار کرد؟

لازم به ذکر است که فریت بار برخی از کالاها ممنوع است و مسافران به هیچ عنوان اجازه انتقال چنین کالاهایی را نخواهند داشت. اسپری، عطر، ادکلن، انواع شامپو، نرم کننده‌ها، اسلحه، کلت، انواع فیلم و سی دی غیرمجاز، کالاهای گرانبها مانند طلا و نقره، آثار هنری، تابلوهای مینیاتوری، آثار هنری، قالی و قالیچه و مواردی از این قبیل فریت بار ندارند.

فریت بار با همراه دژ

یکی از شرکت‌های معتبر در این حوزه، همراه دژ است. این مجموعه از زیرمجموعه‌های بزرگ بازرگانی سپاهان همراه است که جزو فعالان اقتصادی محسوب می‌شوند. این مجموعه مجوز رسمی و قانونی خدمات بار هوایی را از سازمان هواپیمایی کشور دریافت کرده و به همین دلیل قادر به حمل و نقل انواع کالاهای مجاز به نقاط مختلف جهان است. همراه دژ کالاهای مسافران را با ضمانت و بهترین کیفیت به کشورهای مختلف انتقال می‌دهد.

در صورتی که قصد انتقال کالاهایی را به کشور دیگر دارید و از این بابت مطمئن نیستید، بهتر است از مشاوران این مجموعه راهنمایی بگیرید. نگاهی به نظرات مشتریان این مجموعه نشان می‌دهد که اغلب از خدمات فریت بار رضایت داشته و حسن خلق، وظیفه شناسی و پیگیری کارکنان این مجموعه باعث جلب توجه آن‌ها شده است.

در صورتی که قصد استفاده از خدمات این مجموعه را دارید، امکان تماس با کارکنان یا فکس یا ایمیل را خواهید داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه دژ ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز