بهترین سواحل خانوادگی در تور آنتالیا

تورهای مسافرتی لحظه آخر

آنتالیا یکی از مقاصد پرطرفدار مدیترانه‌ای در تعطیلات تابستانی است. از ماه ژوئن تا سپتامبر، گردشگران سراسر دنیا به این شهر زیبا سفر می‌کنند تا روزها را در کنار ساحل دلنشین و آب‌های فیروزه‌ای رنگ دریا سپری کنند. تور آنتالیا گزینه‌ای مملو از جاذبه‌های تفریحی و تاریخی است که می‌تواند دل هر مسافری را با هر سلیقه و گرایشی به دست بیاورد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری و تفریح، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، علاقمندان به سفر به این شهر شگفت‌انگیز در تعطیلات می‌توانند بهترین تور آنتالیا لحظه آخری را از مجموعه سلام پرواز رزرو کنند. این مجموعه، بیش از یک دهه در زمینه گردشگری و برگزاری تورهای داخلی و خارجی تجربه داشته و بهترین خدمات را به مسافران خود ارائه می‌دهد. در ادامه، بهترین سواحل آنتالیا برای سفرهای خانوادگی معرفی خواهد شد.

ساحل تکیرووا؛ مناسب برای بچه‌ها

نوار طولانی ساحل تکیرووا در کنار دو سرچشمه صخره‌ای قرار گرفته و یکی از بهترین مقاصد ساحلی در تور آنتالیا محسوب می‌شود. به علاوه، آب‌های آرام و کم عمق این ساحل، بهترین مکان برای خانواده‌هایی است که با بچه‌های کوچک سفر می‌کنند.

راز آسمان پایتخت

امکانات این ساحل بسیار عالی بوده و می‌تواند یک روز دلپذیر آفتابی را برای ساحل‌نشینان فراهم کند. تخت‌های آفتاب‌گیر سایه‌دار، کافه‌ها، رستوران‌ها، جت اسکی، قایق، چتر بازی و… تنها بخشی از تفریحات ساحل تکیرووا محسوب می‌شود. شناگران حرفه‌ای نیز می‌توانند با کمک پانتون‌ها به آب‌های عمیق‌تر دسترسی پیدا کنند. این ساحل زیبا در 58 کیلومتری جنوب غربی مرکز آنتالیا قرار دارد.

در شهر آفتاب بگیرید!

یکی از معروف‌ترین سواحل خانوادگی در تور آنتالیا و بهترین گزینه برای اقامت در مرکز شهر، ساحل کنیالتی است. این ساحل دقیقاً در داخل شهر قرار داشته و شرایط بسیار خوبی نیز برای شنا دارد. یکی از نکات جالب ساحل کنیالتی این است که به جای شن و ماسه از سنگ‌ریزه‌ها پر شده و پس زمینه کوه‌های توروس زیبایی چشمگیری به آن بخشیده است.

آب‌های این ساحل عمدتاً آرام بوده و قسمت‌های دورتر از ساحل برای شناگران حرفه‌ای بسیار عالی است.  منطقه کنیالتی هتل‌ها، رستوران‌ها و سرگرمی‌های فراوانی مانند پارک آبی و آکواریوم آنتالیا را در برگرفته است. بنابراین، گشت و گذار در اینجا با خانواده و به خصوص با کودکان به هیچ وجه خسته‌کننده نخواهد بود. در خود ساحل کنیالتی نیز مجموعه‌ای از کافه‌ها، صندلی‌های آفتاب‌گیر، حمام و تفریح‌های آبی وجود دارد که گردشگران زیادی را برای رزرو بلیط آنتالیا به خود جذب می‌کند.

تله کابین سواری در ساحل کلئوپاترا

این ساحل زیبا با وسعت وسیعی از ماسه‌های طلایی به طول دو کیلومتر، یکی از مقاصد پرطرفدار ساحلی آنتالیا محسوب می‌شود. بخشی وسیعی از این ساحل برای استفاده رایگان است؛ اما استراحتگاه‌ها، هتل‌ها و کلوپ‌های ساحلی برای دسترسی نیاز به پرداخت هزینه دارند. همچنین، اپراتورهای ورزش‌های آبی مانند قایق‌رانی، پاراسلینگ، جت اسکی و… نیز در این ساحل وجود دارد.

خانواده‌هایی که به این ساحل دلپذیر می‌روند، می‌توانند سوار تله‌کابین شده و از پشت ساحل تا بالای سردر آلانیا به کاوش باروهای قلعه آلانیا و مناظر زیبای این منطقه بپردازند. با این حال، توصیه می‌شود که حتما یک بزرگسال در کنار کودکان برای شنا در ساحل کلئوپاترا حضور داشته باشد؛ چرا که ممکن است امواج این دریا کمی شدت داشته باشد. این ساحل در 131 کیلومتری جنوب شرقی مرکز آنتالیا قرار دارد.

ساحل بلدیبی با تمام امکانات رفاهی

این ساحل در 28 کیلومتری جنوب غربی مرکز آنتالیا قرار داشته و بخاطر مناظر اطرافش بسیار محبوب است. اطراف ساحل بلدیبی پوشیده شده از تپه‌های سرسیز و کاج‌هایی که به سمت ساحل سرازیر شده‌اند. همچنین، کوه‌های توروس اطراف این ساحل زیبا را احاطه کرده‌اند.

همچنین، امکانات این ساحل بسیار عالی است. کافه‌ها، اسنک بارها، صندلی‌های آفتاب‌گیر، سایه‌بان، دوش‌های آب شیرین و حمام در سرتاسر ساحل قابل دسترس است. بدون شک، استراحت و تماشای غروب آفتاب در ساحل بلدیبی برای تمامی گردشگران تور آنتالیا لذت‌بخش خواهد بود. در انتهای ساحل می‌توان بهترین دیدگاه خط افقی آنتالیا پیدا کرد و در بالای کوه در Riviera ترکیه، شهر باستانی الیمپوس بسیار تماشایی است. این قسمت از ساحل، خلوت‌تر و آرام‌تر از قسمت‌های دیگر بوده و در میان مردم محلی بسیار محبوب است.

انتهای پیام

مرتبط با : سلام پرواز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز