بهترین روغن موتور مناسب پژو پرشیا + قیمت

بهترین روغن موتور مناسب پژو پرشیا-کاماپرس

پرشیا یا همان پژو پارس یکی از خودروهای باکیفیت و پرطرفدار داخلی است که از نظر کارایی و عملکرد وضعیت مطلوبی دارد. این خودرو نیز مانند تمامی خودروها برای ارتقای عملکرد به روغن موتور مناسب و باکیفیت احتیاج دارد. قیمت روغن موتور مناسب پرشیا با توجه به مدل و سری خودرو متفاوت است، لذا در هنگام خرید روغن موتور مناسب باید این مساله را مدنظر داشته باشیم.

کاماپرس در این گزارش 5 روغن موتو مناسب پرشیا را همراه با قیمت معرفی می‌کند.

روغن موتور سپاهان اسپیدی سوپر پاور

این روغن موتور در برابر رسوبات و آلودگی هوا مقاومت خوبی دارد و در کاهش صدا و بهبود کارکرد موتور نیز موثر است. این روغن که با گرید 10w40 و با سطح کیفی SL تولید می‌شود، برای موتور پژو پارس Xu7 وTU5 مناسب بوده و عمر قطعات موتور را افزایش می‌دهد. قیمت این محصول در لحظه تهیه این گزارش تقریبا 375 هزار تومان است.

روغن موتور بهران سوپر پیشتاز

مزیت اصلی این روغن موتور عملکرد عالی و قیمت مناسب آن است. این روغن با گرید 10W40 یا 20W50  و با کیفیت SL تولید شده و برای خودروهای بنزینی مناسب است. این روغن موتور نیز در پژو پارس Xu7 و TU5 به خوبی از عهده محافظت از موتور برمی‌آید. قیمت این روغن در حجم 4 لیتری تقریبا 468 هزار تومان است.

روغن موتور پارس سوپر پایا 10W40

از ویژگی‌های روغن موتور خودرو  پارس مدل سوپر پایا پلاس 10W40می‌توان یه پایداری اکسیداسیون و حرارتی بسیار بالا، قابلیت محافظت عالی موتور در برابر سایش و روانکاری مناسب در دماهای پایین اشاره کرد که برای پژو پارس LX با موتور TU5 مناسب است. این محصول نزدیک به 290 هزار تومان قیمت دارد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید: 

روغن موتور ایرانول ریسینگ

افزایش عالی طول عمر و قدرت موتور، خاصیت روانکاری مناسب در دماهای پایین به ویژه در لحظه استارت زدن و حفظ گرانروی روغن در تمام طول مصرف، عملکرد خوب این روغن موتور را تایید می‌کند. این روغن موتور با کیفیت SL و گرید 10W40 در پارس LX با موتور TU5 کارآمد خواهد بود. حجم 4 لیتری این محصول تقریبا 440 هزار تومان قیمت دارد.

ایرانول 16000

ایرانول 16000 با استفاده از روغن پایه پارافینیک حاصل از پالایش برشی از نفت خام و انجام فرآیند پالایش با هیدروژن و مواد افزودنی مرغوب، جهت استفاده در تمامی فصول و شرایط آب و هوایی تولید شده است. این روغن موتور با کیفیت SL برای موتور XU7 پارس مناسب است. این روغن موتور تقریبا 430 هزار تومان قیمت دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : ایرانول
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز