بهترین روغن موتور برای پژو 206 چیست؟

استفاده از یک روغن موتور مناسب برای خودرو باعث می‌شود میزان اصطکاک و فرسایش به حداقل برسد، حرارت موتور کاهش یابد و ذرات معلق و رسوبات به‌خوبی جذب شوند. بنابراین یک روغن موتور مناسب می‌تواند طول عمر موتور خودرو را بیشتر کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

بهتر است برای هر خودرو با توجه به ویژگی‌های آن از روغن موتور مناسب آن استفاده شود. در ادامه کاماپرس با بررسی سایت یدک‌یار بهترین روغن موتور برای پژو 206 را معرفی می‌کند.

روغن موتور پیشنهادی برای پژو 206

روغن موتور پیشنهادی برای پژو 206 تیپ 2 و پژو 206 صندوق‌دار روغن لیکومولی با غلظت 10w40 است. حجم این روغن موتور 3 هزار و 750 میلی لیتر است و قیمت آن 760 هزار تومان است. برای تیپ 5 این خودرو روغن توتال با غلظت مشابه توصیه می‌شود. قیمت بطری پنج لیتری این محصول در بازار 1 میلیون و 90 هزار تومان است.

آریاک سفر

روغن موتور به‌صرفه برای خودرو پژو 206

روغن موتور کاسترول با غلظت 10w40 را می‌توان برای 205 تیپ 2 و 5 و صندوق‌دار استفاده کرد. این روغن‌ موتور به‌صرفه‌تر بوده و قیمت پایین‌تری دارد. قیمت روغن موتور کاسترول با حجم 4 لیتر در بازار حدود 530 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

روغن موتور اقتصادی برای پژو 206

روغن موتور سوپر پیشتاز با قیمت معقول می‌تواند یک روغن اقتصادی برای خودرو 206 تیپ 2 و صندوق ‌دار باشد. این روغن با غلظت 10w40 و حجم چهار لیتر 340 هزار تومان قیمت دارد.

روغن اقتصادی که برای خودرو پژو 206 صندوق‌دار پیشنهاد می‌شود، روغن موتور اسپیدی سوپر پاور با غلظتی مشابه موارد قبلی است. قیمت بطری چهار لیتری این محصول در بازار حدود 280 هزار تومان است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز