بهترین دسته ایکس باکس در بازار + قیمت

دسته ایکس باکس-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

دسته ایکس باکس با امکانات و قیمت‌های متنوع طرفداران را به خود جذب کرده و بهترین محصولات مربوط به آن را می‌توان در بازه قیمتی 2 تا 10 میلیون تومان تهیه کرد. این محصولات امکان اتصال بی سیم و اتصال با USB-C را فراهم کرده و اغلب از دو باتری قلمی دوراسل استفاده می‌کنند. تنوع رنگ از جمله ویژگی‌های جذاب در این محصولات بوده و طراحی خوش دست آن‌ها برای گیمرها اهمیت دارد.

کاماپرس در این گزارش بهترین دسته ایکس باکس در بازار را با جست‌وجو در سایت نخل مارکت معرفی می‌کند.

دسته ایکس باکس Carbon Black

این دسته بازی مایکروسافت با مدل کنترلر بی سیم ارائه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 2 میلیون و 940 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول برای کاربرد ایکس باکس سریز و ویندوز مناسب بوده و پورت 3.5 میلی متری برای اتصال هدست گیمینگ دارد. اتصال بی سیم و اتصال با USB-C دو روش اتصال این دسته هستند. این دسته بازی خوش دست با دو باتری قلمی دوراسل کار می‌کند. رنگ‌های دیگر این مدل نیز جزو محصولات محبوب در بازار به حساب می‌آیند.

دسته ایکس باکس Carbon Black-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

دسته ایکس باکس Elite 2

این دسته ایکس باکس امکان اتصال بی سیم و اتصال با USB-C را داشته و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 8 میلیون و 720 هزار تومان فروخته می‌شود. این دسته تا 40 ساعت امکان نگه داری شارژ را فراهم کرده و قابلیت شارژ توسط شارژر همراه و کابل USB-C را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دسته ایکس باکس برای استفاده در ایکس باکس سری ایکس، سری اس و وان پی سی مناسب بوده و امکان تعویض آنالوگ‌ها را فراهم می‌کند.

دسته ایکس باکس Elite 2-کاماپرس

دسته ایکس باکس Anniversary  20th

این دسته با قابلیت اتصال بی سیم و اتصال با USB-C ارائه شده و با قیمت 7 میلیون و 980 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول مایکروسافت از دو باتری قلمی دوراسل استفاده کرده و برای استفاده در ایکس باکس سری ایکس، سری وان پی سی و اس مناسب تشخیص داده می‌شود.

دسته ایکس باکس Anniversary  20th -کاماپرس

دسته ایکس باکس Mineral Camo

این دسته مایکروسافت برای ویندوز و ایکس باکس سریز مناسب بوده و با قیمت 3 میلیون و 620 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول، با پورت 3.5 میلی متری برای اتصال هدست گیمینگ استفاده می‌شود و امکان ارتباط با اتصال بی سیم و USB-C را فراهم می‌کند. دسته ایکس باکس دو باتری قلمی دوراسل داشته و محصولی خوش دست و مناسب برای بازی کردن در ساعات طولانی به حساب می‌آید.

دسته ایکس باکس Mineral Camo-کاماپرس

دسته ایکس باکس Forza Horizon 5

دسته ایکس باکس دیگری که در بین گیمرها طرفداران زیادی را به خود جذب کرده Forza Horizon 5 نام دارد. این محصول با قیمت 7 میلیون و 960 هزار تومان در بازار موجود است. اتصال بی سیم و اتصال با USB-C از قابلیت‌هایی است که در این محصول ارائه شده‌اند. برای دستگاه‌های ایکس باکس سری ایکس، اس و وان پی سی می‌توان به سادگی از این دسته استفاده کرد. دو عدد باتری قلمی دوراسل برای نگه داری شارژ این محصول استفاده شده‌ است.

دسته ایکس باکس Forza Horizon 5-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : نخل مارکت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز