بهترین درمان برای پا درد

اگر مشکل پا درد دارید، مطمئناً دنبال راه حلی برای کاهش و کنترل آن هستید. یکی از کارهایی که در صورت احساس درد برای این منظور می‌توانید انجام دهید، استفاده از کفش‌ها و صندل‌های مناسب است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

پاها تکیه گاهی برای بدن محسوب می‌شوند که تمام وزن بدن را تحمل می‌کنند. زمانیکه کفش نامناسبی می‌پوشید تنها پاها دچار ناراحتی نمی‌شوند بلکه دیگر اعضای بدن نیز درگیر می‌شوند. از این رو برای اینکه جلوی این دردها را بگیریم باید بتوانیم حمایت و حفاظت خوبی از پاهای خود به عمل آوریم.

کاماپرس در این مطلب با معرفی فروشگاه ورزشی آلفااسپرت به شما نشان خواهد داد که چگونه با انتخاب کفش و صندل‌های مناسب با دردهای جانبی آن خداحافظی کنیم.

فروشگاه ورزشی آلفااسپرت در سال 1374 افتتاح شد و در ابتدا  کار خودشو با خرده فروشی برروی برندهای معتبر ورزشی شروع کرد. از ابتدا شروع فعالیت سیاست کاری ما تهیه محصولات ورزشی با کیفیت و اورجینال و همکاری با وار واردکنند گان اصلی برندهای ورزشی و حذف واسطه ها بوده تا بهترین کالا را با بهترین قیمت به مشتریان وفادار خود عرضه کنیم.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

فروشگاه آلفااسپرت تجربه همکاری با برندهای بزرگی همچون برند های (رولربلید، روسز، تکنیکا، نایک، آدیداس،کانورس، فلوسی, رایدر، گرندا، ایپانما، زاکسی، دوپه، آمازوناس ) در کارنامه خود دارد. در ابتدا بیشتر فعالیت این فروشگاه برروی پوشاک و کفش نایک بود و با توجه به تجربه ورزش حرفه ای رولر اسکیت که داشتیم شروع به فعالیت بروی برندهای اسکیت مثل رولربلبد و روسز کرد. با همکاری واردکنندگان اصلی این برندها در ایران شروع به همکاری با این شرکت ها در فروش خرده فروشی کرد.

با افت فروش این محصولات در بازار تصمیم به جایگزین کردن این محصولات با برند دیگری که فروش بهتری در بازار داشته باشد گرفت و با شناختی که از برندConverse )کانورس) داشت تصمیم به همکاری با این شرکت گرفت. به مدت 8 سال توانست با این شرکت در بخش خرده فروشی همکاری داشته باشد  اما با شروع تحریم های آمریکا فروش این کالا به ایران نیز متوقف شد.

با این وجود به فعالیت خود ادامه داد. در سال 94 با توجه به اینکه در شهر های بزرگ و کوچک مشتریان خود را که طرفدار محصولات و برندهایش بودند را حفظ کرد اما  به دلیل محدود بودن امکانات و هزینه بر بودن، احداث فروشگاه خرده فروشی در تمامی شهرها  امکان پذیر نبود به دنبال راهی برای جلب رضایت همه مشتریان بود.

حال با توجه به اینکه سیاست کاری این فروشگاه همیشه بر این اساس بوده که جنس اصل و اورجینال را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت از وارد کنندگان اصلی بدون واسطه به مشتریان عرضه کند و با توجه به پیشرفت تکنولوژی و عصر ارتباطات تصمیم به طراحی یک سایت خرده فروشی گرفت تا مشتریان در سراسر ایران به راحتی بتوانند کالای اصل و با کیفیت سفارش بدهند و در کمترین زمان تحویل گرفته و با خیالی آسوده استفاده کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : آلفااسپرت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز