بهترین بازیگران جوان هالیوود

هر ساله بسیاری از بزرگان هالیوود، مانند مریل استریپ یا رابرت دنیرو صفحه سینما را با حضور خود درخشان‌تر می‌کنند. اما در این میان بازیگران جوان‌تری هم هستند که ثابت می‌کنند که سن کم مانعی برای برتری در حرفه بازیگری نیست.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

فلورنس پیو

این بازیگر انگلیسی از زمان درخشش در فیلم Lady Macbeth به‌عنوان یکی از تواناترین بازیگران جوان شناخته شد. ایفای نقش دراماتیک و فوق‌العاده او در فیلم‌های Midsommar و Don’t Worry Darling و Black Widow تحسین‌های فراوانی را برایش به همراه داشت. او همچنین اولین نامزدی اسکار خود را در سن ۲۴ سالگی و برای فیلم Little Women دریافت کرد.

جنا اورتگا

با محبوبیت سریال Wednesday نتفلیکس در میان نسل جوان، ستاره اصلی این سریال، جنا اورتگا نیز به شهرت فراوانی دست یافت. با این حال او از سال‌ها پیش بازیگری را از شبکه دیزنی آغاز کرده بود و در فیلم‌های X و Scream نقش آفرینی کرده بود. او بزودی قرار است در بازسازی فیلم Beetlejuice بازی کند.

آریاک سفر

بیشتر بخوانید:

زندایا

این ستاره با تنها ۲۶ سال سن یکی از بزرگترین ستاره‌های این روزهای هالیوود به شمار می‌رود. او نیز بازیگری را از شبکه دیزنی شروع کرد و با بازی در سه گانه جدید مرد عنکبوتی به شهرت اصلی رسید. ایفای نقش درخشان او به‌عنوان یک فرد معتاد در سریال Euphoria، تحسین‌های فراوان و دو جایزه امی برایش به ارمغان آورد.

تیموتی شالامی

او بیشتر برای جذابیتش در میان مردم شناخته شده اما علاوه بر آن استعداد خارق‌العاده‌ای در بازیگری دارد که کارگردانان را برای همکاری با خود مشتاق می‌کند. شالامی برای اولین بار با نقش خاص خود در فیلم Call Me By Your Name نامزدی جایزه اسکار و توجه فراوانی دریافت کرد. تمامی فیلم‌های او در لیست پرفروش‌ترین‌ها قرار دارند که جوایز فراوانی برایش به ارمغان آورده‌اند.

آنیا تیلور جوی

این بازیگر ۲۷ ساله با ظاهر خاصش از سال ۲۰۱۵ با بازی در فیلم The Witch مورد توجه بوده است. ایفای نقش او در مینی سریال نتفلیکس The Queen’s Gambit شهرت وی را به اوج رساند. آنیا با بازی خوب خود در تمام فیلم و سریال‌هایش، به نوعی نقطه عطف آن پروژه به شمار می‌رود.

میلی بابی براون

میلی تنها ۱۹ سال دارد اما از نوجوانی با بازی در یکی از نقش‌های سمبولیک سریال Stranger Things محبوبیت زیادی کسب کرد. این نقش به براون فرصت داد تا توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد، او همچنین در فیلم‌های Enola Holmes و Godzilla خوش درخشید و انتظار می‌رود در سنین بالاتر چیزهای بیشتری برای ارائه داشته باشد.

تام هالند

مرد عنکبوتی فعلی سینما، از زمانی که در این نقش بازی کرد به شهرت فوق‌العاده‌ای رسید. او دامنه استعداد خود را بسیار فراتر گذاشت و با فیلم‌های Uncharted و The Devil All Time و Cherry توانایی خود را اثبات کرد. او همچنین اخیرا در سریال جنایی The Crowded Room بازی می‌کند.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز