بمب افکن مخوف آمریکایی در راه اوکراین (ویدیو)

لست سکند

هواپیمای بی 1 بی لنسر یک بمب افکن چند منظوره و دور برد است که می تواند بدون سوخت گیری هوایی مسافت های بین قاره ای را بپیماید و از سیستم های پیچیده پدافندی دشمن عبور نماید. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که مراحل آماده شدن و پرواز این بمب افکن از یک پایگاه آمریکایی را نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، بمب افکن بی 1 بی لنسر یک بمب افکن راهبردی است که توسط نیروی هوایی آمریکا مورد استفاده قرار می گیرد. این جنگنده در اصل برای شرکت در جنگ های هسته ای طراحی و تولید شده بود و توسعه آن برای کاربرد متعارف و غیرهسته ای مدتی به طول انجامید. در سال 1995 تجهیزات هسته ای و سخت افزارهای مربوط به آن از روی این هواپیما برداشته و تغییراتی روی آن صورت گرفت.

بمب افکن بی 1 بی لنسر دارای چهار خدمه است (فرمانده هواپیما، خلبان، افسر سیستم های تهاجمی، افسر سیستم های تدافعی) و با بهره مندی از چهار موتور جنرال الکتریک می توان به حداکثر سرعت 1.25 ماخ دست بیابد.

راز آسمان پایتخت

برد عملیاتی این هواپیما 5543 کیلومتر است و می تواند تا ارتفاع 18000 متری اوج بگیرد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

9 دیدگاه برای “بمب افکن مخوف آمریکایی در راه اوکراین (ویدیو)

  1. مهران۱۴۹۰ گفته:

    ارتش آمریکا جرات درگیر شدن با ارتش روسیه یا چین یا هر کشور قدرتمند دیگری را ندارد، این ارتش فقط برای حمله به کشورهای فاقد توان نظامی توانایی دارد

  2. محمود گفته:

    هر سلاحی غرب ساخته ضد آن را شرق ویا روسیه دارد و بلعکس پس هردو قدرت از پس همدیگر بر می آیند.ودر ضمن حرف اصلی و تمام کننده درگیریها بر روی زمین و توسط نیروهای پیاده صورت می گیرد

  3. حسین ارومیه گفته:

    امریکا فقط زورش به کشورهای ضعیف میرسدوالا روی زمین هیچی نیستندامریکای هالیودی فقط بلدتحریم بکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز