بلیط بازی های ایران در جام جهانی چند است؟

لست سکند

با راهیابی ایران به جام جهانی قطر 2022 برخی از طرفداران فوتبال علاقمند به تماشای بازی‌ها از نزدیکند و در تکاپوی تهیه بلیط هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ جام جهانی قطر، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، پس از انجام گروهبندی‌های جام جهانی بسیاری از ایرانیان در پی آن هستند که بلیت بازی های ایران را تهیه کنند و از نزدیک شاهد مسابقه‌های تیم ملی باشند. اما سوالی که برایشان پیش می‌آید این است که قیمت بلیط‌ مسابقات برای  ایرانیان چندتومان می‌شود؟

در همین زمینه بخوانید:

در مسابقات جام جهانی نسبت به جایگاه تماشاچی و نسبت به مسابقه‌ای که در حال برگزاری است، قیمت‌ها متفاوتند. اگر فردی ایرانی بخواهد در مراسم افتتاحیه جام جهانی 2022 شرکت کند و در جایگاهی مناسب بنشیند هزینه‌ای معادل 16 میلیون و 200 تومان باید بپرداز البته بلیط جایگاه نسبتا خوب نیز برای این مراسم حدود 11 میلیون و 500 هزارتومان هزینه دارد. گفتنی است که این مراسم را فرد ایرانی با پرداخت حدود 8 میلیون تومان نیز می‌تواند تماشا کند.

راز آسمان پایتخت

اگر فردی ایرانی بخواهد مسابقات مرحله گروهی را تماشا کند نسبت به جایگاهی که انتخاب می‌کند هزینه‌ای حدود 1 و 800 میلیون تومان تا 5.7 میلیون تومان باید بابت بلیط  بپردازد.

بلیت‌های نیمه‌نهایی جام جهانی 2022 نیز با توجه به جایگاه برای ایرانیان از 5.4 میلیون تومان شروع می‌شود و بهترین جایگاه برای فردی ایرانی در این مرحله حدود 11 میلیون تومان هزینه دارد.

ایرانیان برای تماشای مرحله نیمه‌نهایی مسابقات جام جهانی در جایگاه نسبتا خوب نمایشگاه باید حدود 17 میلیون و 200 هزارتومان بپردازند. و اگر علاقمند به تماشای رده‌بندی در بهترین جایگاه تماشاچیان باشند هزینه‌ای حدود 11 میلیون تومان دربر دارد.

حداقل هزینه بلیت تماشای فینال مسابقات جام جهانی برای ایرانیان 15 میلیون و 840 هزارتومان و حداکثر هزینه بلیط جام جهانی برای تماشای این مرحله در بهترین جایگاه 42 میلیون تومان خرج دارد.

البته گفتنی است که این مسابقات بلیت ارزان‌تر نیز دارد که جایگاه‌های درجه چهارم هستند ولی قطر این بلیط‌ها را برای شهروندان خود رزرو کرده است که تماشای مرحله فینال در این جایگاه به پول ایران معادل 5 میلیون و 400 هزارتومان می‌شود.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز