بزرگترین درختان جهان را تماشا کنید (ویدیو)

درخت ها به زندگی لطافت می بخشند. مطالعات نشان می دهند سپری کردن وقت در میان درخت ها و فضاهای سرسبز می تواند به میزان قابل توجهی از استرس های روزمره را بکاهد؛ حتی بیمارانی که عمل جراحی انجام داده اند چنانچه اتاق شان در بیمارستان رو به چشم اندازی از درخت باشد، سریع تر بهبود پیدا می کنند. علاوه بر این، درخت ها می توانند از طریق تصفیه هوا و برطرف کردن آلاینده هایی مانند ازن، منواکسید کربن و دی اکسید گوگرد کیفیت هوایی که تنفس می کنیم را بالا ببرند و اکسیژن حیاتی مورد نیاز انسان و جانوران را تأمین کنند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که پنج درخت از بزرگترین درخت های جهان را به شما معرفی می کند. بعضی از این درخت ها، جزو کهنسال ترین درخت های جهان نیز به شمار می آیند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، درخت ها برای انسان ها و همچنین برای سیاره زمین نقشی مهم را ایفا می کنند. تحقیقات بسیاری نشان داده اند که وجود درخت در بافت شهرها می تواند بهداشت ذهنی و جسمی افراد را ارتقا بدهد و حتی میزان تمرکز کودکان را بالا ببرد. همچنین درخت ها تأمین کننده غذای انسان نیز هستند و امنیت غذایی و رفاه به ارمغان می آورند و به این ترتیب گرسنگی را کاهش داده و پیوندهای اجتماعی را محکم تر می کنند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

آریاک سفر

انتهای پیام

 

 

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “بزرگترین درختان جهان را تماشا کنید (ویدیو)

  1. مرتضی حافظی گفته:

    سلام. درخراسان رضوی شهر زیبای کاخک (گناباد) چند تا از کهن‌ترین درختان دنیا وجود دارد به طوری که قطر تنه یکی از این درختان به بیش از 8متر وعمری بالای 1000سال دارد که انشاللهحتما عکس یا فیلم براتون ارسال میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز