برگزاری دوره های آموزشی باریستا و بارتندری در کافه نیرو

تورهای مسافرتی لحظه آخر

آکادمی کافه نیرو که فعالیت خود را از سال 1394 آغاز کرد؛ دوره‌های تخصصی قهوه و باریستا به‌صورت حضوری و عملی برگزار می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس کافه نیرو برگزار کننده دوره‌های آموزشی مختلف در حوزه رستوران و کافه به شکل تخصصی است. تأکید این آکادمی بر تعیین و برگزاری سرفصل‌ها مطابق با استانداردهای جهانی و به‌روز است. این موضوع از طریق بررسی و مطالعه پیوسته دانش مرتبط با کافه و رستوران و سنجش نیاز بازار کار محقق می‌شود. کافه نیرو تأکید بر مهارت‌آموزی و عملیاتی بودن آموزش‌ها را ویژگی اصلی دوره‌ها معرفی کرده است.

دوره‌های آموزشی کافه نیرو

دوره‌های آکادمی به دو شیوه آنلاین و حضوری برگزار می‌شوند. دوره جامع آموزش قهوه و باریستا و قهوه‌های دمی به دو صورت آنلاین و حضوری ارائه می‌شوند. دوره‌های‌ بارتندری، لاته آرت مدیریت کافه و ویتری تنها به شکل حضوری و عملی برگزار می‌شوند. هزینه دوره‌های آکادمی از 5 میلیون و 200 هزارتومان تا 1 میلیون تومان متفاوت بوده و هزینه کلاس‌های آنلاین کمتر از دوره‌های حضوری است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

برای شرکت در کلاس‌های کافه نیرو می‌توان به سایت مجموعه مراجعه کرده و دوره مورد نظر را خریداری کرد. هم‌چنین پیج اینستاگرام و شماره‌های درج شده در سایت نیز آماده ثبت نام از هنرآموزان هستند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : کافه نیرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز