برگزاری دوره آموزش کارشناس صادرات به همت اتاق بازرگانی ایران و امارات

اتاق بازرگانی ایران و امارات دومین دوره جامع تربیت کارشناس صادرات و صد و چهل و یکمین دوره جامع مهارت های بازرگانی و تجارت بین الملل را برگزار می کند.

به گزارش کاماپرس، این دومین دوره جامع آموزشی کارشناس صادرات است که توسط اتاق بازرگانی ایران و امارات و به صورت آنلاین برگزار می شود و در آن دکتر رحیم محترم کارشناس مطرح حوزه بازرگانی خارجی و صادرات به همراه جمعی دیگر از اساتید برگزیده حوزه صادرات به تدریس و تشریح اصول و مبانی صادرات خواهند پرداخت.

پشتیبانی و تمرین های عملی طی دوره و همچنین اعطای مدرک معتبر در پایان دوره، از ویژگی ها و مزیت های مهم دومین دوره تربیت کارشناس صادرات به متولی‌گری اتاق بازرگانی ایران و امارات است. شروع این دوه هفته آخر آبان ماه است اما تاریخ دقیق روزهای برگزاری دوره متعاقبا اعلام می شود.

مبانی بازرگانی و زنجیره تامین، اصول بازاریابی بین المللی، روش های انتخاب و ورود به بازارهای خارجی، تحقیقات بازار بین المللی در بستر اینترنت، آشنایی با برنامه صادراتی و چگونگی تنظیم آن، اینکوترمز ۲۰۲۰ و نقش آن در صادرات، مکاتبات بازرگانی بین المللی، مذاکرات و قراردادهای صادراتی، چگونگی حضور در نمایشگاه های بین المللی،  بیمه حمل و نقل کالا، مدیریت دریافت وجوه صادراتی،  قانون و مقررات صادرات و برگشت ارز،  بازرسی و استاندارد کالاهای صادراتی،  حمل و نقل بین المللی و ترانزیت کالا در صادرات، امور گمرکی و ترخیص کالای صادراتی، ریسک های صادراتی و روشهای مدیریت آنها ، اثرات تحریم در صادرات و راهکارهای مقابله و … از جمله مباحثی است که در دومین دوره تربیت کارشناس صادرات توسط اساتید حوزه صادرات مطرح و آموزش داده می شود.

آریاک سفر

همچنین اتاق بازرگانی ایران و امارات اقدام به برگزاری صد و چهل و یکمین دوره جامع مهارت های بازرگانی و تجارت بین الملل با تدریس ساسان خدایی کرده است.

سرفصل هایی این دوره عبارتند از ؛ کلیات تجارت بین الملل، مکاتبات و قراردادهای بازرگانی، سیستم طبقه بندی کالا H-S،  نحوه ثبت سفارش الکترونیکی کالا، روش های پرداخت خارجی و اعتبارات اسنادی،نحوه گشایش اعتبار ال‌سی، تامین مالی بین المللی، آشنایی با اصول حمل و نقل بین المللی، انواع بیمه و بیمه نامه باربری و کلوزهای بیمه + بازرسی + استاندارد، آشنایی با اسناد بازرگانی خارجی و الزامات آن ، امور گمرکی و مراحل واردات و صادرات و … . شایان ذکر است دوره های مذکور با ظرفیت محدود برگزار می شود و ضروریست متقاضیان برای ثبت نام در این دوره ها هر چه سریع تر اقدام کنند.

متقاضیان می توانند برای مشاوره و ثبت نام دومین دوره جامع تربیت کارشناس صادرات با تلفن 021- 8695 تماس حاصل نمایند.

متقاضیان دوره جامع مهارت های بازرگانی و تجارت بین الملل نیز می توانند برای ثبت نام با شماره تلفن های 88810525 و 88810526 تماس حاصل نمایند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم حوزه تجارت، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : اتاق بازرگانی ایران و امارات
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز