حضور ائتلاف تاد در انتخابات اتحادیه کسب و کارهای مجازی

لست سکند

انتخابات اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی، بیستم و سوم فروردین ماه از ساعت 10 صبح تا 14 بعد از ظهر در 31 استان کشور برگزار خواهد شد. ائتلاف توسعه اقتصاد دیجیتال یا تاد هم یکی از ائتلاف‌های شرکت کننده در این انتخابات است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کل نفرات هیئت مدیره این دوره اتحادیه کسب و کارهای مجازی، هفت نفر خواهد بود. قاعدتا هر ائتلافی با تعدادی از کاندیداها در این انتخابات شرکت خواهد داشت. به همین منظو،ر ائتلاف تاد با 11 عضو در این دوره از انتخابات اتحادیه کسب و کارهای مجازی حضور پیدا کرده است. 9 عضو این ائتلاف به عنوان کاندیداهای هیئت مدیره این اتحادیه و دو عضو آن به عنوان کاندیداهای بازرسی معرفی شده‌اند. از این ائتلاف، رضا الفت نسب، رئیس هیئت مدیره آسان پردازش، اشکان میرآرمندهی، مدیرعامل دیوار، و محمد خلج، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره اسنپ به عنوان کاندیداهای هیئت مدیره انتخابات اتحادیه کسب و کارهای مجازی اعلام شده‌اند.

راز آسمان پایتخت

مهدی نجفی، مدیرعامل سفر مارکت، صادق محمدی، مدیرعامل مدیانا، و سعید گودرزیان، مدیرعامل شهر سرویس، دیگر کاندیداهای این دوره اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی از تاد هستند. از دیگر کاندیداهای اتحادیه ائتلاف توسعه اقتصاد دیجیتال می‌توان به محمدرضا زاهدی، مدیرعامل پیشگامان، محمدامین روانبخش، مدیرعامل چهارباغ، و میثم اسلامیان، مدیرعامل امرتون، اشاره کرد.

کاندیداهای بازرسی از ائتلاف توسعه اقتصاد دیجیتال، محمود عابدی خرسند، مدیرعامل پترو تجارت شایان، و محسن عیوضی، مدیرعامل فروشگاه اسپرینگ، هستند.

برخی از اهداف ائتلاف تاد

تاد متشکل از تعدادی کسب و کارهای بزرگ و متوسط چند استان بوده و از جمله اهداف آن پیگیری حذف طرح صیانت از دستور کار مجلس، تشکیل شورای حل اختلاف تخصصی کسب و کارهای آنلاین و تمرکز زدایی از پایتخت و ایجاد دفاتر و کارگروه‌های استانی و … اعلام شده است.

مرتبط با : اتحادیه کسب و کارهای مجازی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز