برندگان قرعه کشی پژو 405 اس ال ایکس و 4 محصول دیگر ایران خودرو مشخص شدند

قرعه کشی مرحله هفتمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو دقایقی پیش برگزار شد و برندگان قرعه کشی پژو 405 اس ال ایکس و 4 محصول دیگر ایران خودرو مشخص شدند.

به گزارش کاماپرس، هفتمین مرحله از قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو امروز شنبه 24 آبان ماه با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی و رئیس سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان در محل این شرکت برگزار شد.

این قرعه کشی نیز همچون فروش فوق العاده های قبلی ایران خودرو با استقبال قابل توجهی مواجه شده بود که این امر نشان می دهد تحولات سیاسی اخیر در انتخابات آمریکا تاثیر چندانی بر بازار خودرو نگذاشته و متقاضیان همچنان تصور می کنند فاصله فاحش قیمت خودرو در بازار با قیمت مصوب کارخانه  – حداقل تا چند ماه دیگر – برجای خود باقی بماند.

بیشترین متقاضی برای خودرو پژو 405

در این قرعه کشی 199 هزار و 166 نفر متقاضی خودرو راناپلاس بودند که 1500 نفر به عنوان برنده و 750 نفر به عنوان نفرات رزرو انتخاب شدند. همچنین خودرو پژو 207 دنده دستی دارای 773 هزار و 925 متقاضی بود که 3 هزار نفر به عنوان برنده و 1500 نفر به عنوان رزرو شناخته شدند.

راز آسمان پایتخت

سمند سورن پلاس خودرو دیگر این قرعه کشی با استقبال 469 هزار و 500 نفری مواجه شده بود که 1000 نفر برنده و 500 نفر رزرو انتخاب شدند.

پژو 206 تیپ 2 نیز در این قرعه کشی بین 942 هزار و 805 نفر متقاضی قرعه کشی شد که 1500 نفر برنده و 750 نفر رزرو انتخاب شدند.

برندگان قرعه کشی پژو 405 اس ال ایکس نیز در این قرعه کشی 2 هزار نفر بودند که از بین یک میلیون و 204 هزار و 197 نفر انتخاب شدند و 1000 نفر نیز به عنوان نفرات رزرو شناخته شدند.

شایان ذکر است در این طرح فروش خودروی پژو ۴۰۵ SLX با قیمت ۱۰۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با قیمت ۱۱۰ میلیون و ۱۱۱ هزار تومان، سورن پلاس با قیمت ۱۸۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۷ دستی (پانوراما) ۱۹۹ میلیون و ۶۲۱ هزار تومان و رانا پلاس با قیمت ۱۷۹ میلیون و ۵۱۶ هزار تومان با موعد تحویل ۹۰ روزه به متقاضیان فروخته می‌شود.

گفتنی است لیست کدهای پیگیری برندگان این قرعه کشی بعد از تایید نهادهای نظارتی در سایت ایران خودرو منتشر می شود. ضمنا به برندگان از طریق پیامک نیز اطلاع رسانی می شود.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “برندگان قرعه کشی پژو 405 اس ال ایکس و 4 محصول دیگر ایران خودرو مشخص شدند

  1. امیرحسین واقفی گفته:

    سلام ‌من‌میخواهم‌در‌قرکشی‌ماشین‌پژو‌۴۰۵به‌رنگ‌مشکی‌شرکت‌کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز