برندگان قرعه کشی دناپلاس و 4 محصول دیگر ایران خودرو مشخص شدند

قرعه کشی 5 محصول پرتقاضا از تولیدات شرکت ایران خودرو امروز برگزار شد و برندگان خودروهای دناپلاس، پژو ۲۰۷ دستی، پژو پارس ال.ایکس، سمند سورن و پژو ۲۰۶ تیپ دو در این قرعه کشی مشخص شدند.

به گزارش کاماپرس، در ادامه سیاست پیش فروش های متوالی برای به تعادل رساندن قیمت در بازار خودرو و رساندن خودرو به دست متقاضیان و مصرف کنندگان واقعی دور چهارم از پیش فروش محصولات ایران خودرو از 12 شهریورماه آغاز شده بود و با پایان مهلت ثبت نام در این پیش فروش ، قرعه کشی این دوره ساعت 14 و 30 دقیقه امروز با حضور نهادهای نظارتی برگزار شد.

اسامی برندگان این قرعه کشی به روال قرعه کشی های اخیر در سایت ایران خودرو منتشر و با ارسال پیامک نیز به برندگان اطلاع رسانی می شود

پیش بینی می شود در پیش فروش و قرعه کشی این دوره از محصولات ایران خودرو تعداد متقاضیان نسبت به دوره های پیش کاهش قابل توجهی داشته باشد چرا که تحویل خودروها در این طرح به صورت بلند مدت بوده و در سال 1401 انجام خواهد شد.

محاسبه قیمت خودرو در زمان تحویل به قیمت روز

آریاک سفر

همچنین پیش بینی می شود در بین خودروهای پیش فروش شده –  دناپلاس، پژو ۲۰۷ دستی، پژو پارس ال.ایکس، سمند سورن و پژو ۲۰۶ تیپ دو – خودروی دناپلاس با استقبال بیشتری مواجه شود چرا که این خودرو در زمان تحویل در سال 1401 – بازه زمانی تحویل خودرو‌ها هم از دی ۱۴۰۰ تا شهریور ۱۴۰۱ تعیین شده است-  نیز جزو خودروهای روز ایرانی به شمار خواهد آمد.

بنا به اعلام ایکوپرس، مشتریانی که نامشان در قرعه‌کشی انتخاب می‌شود از دوازدهم شهریور به مدت چهار روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به پرداخت وجه اولیه ثبت‌نام اقدام کنند.مابه‌التفاوت قیمت خودرو نیز در موعد تحویل طبق قیمت روز تحویل محاسبه خواهد شد.عدم واریز وجه به منزله انصراف از خرید تلقی شده و نفرات لیست ذخیره جایگزین انصرافی‌ها خواهند شد.

این خبر تکمیل می شود …

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز