برنده شدن در لاتاری گرین کارت آمریکا آسانتر از قرعه کشی ایران خودرو

لاتاری ملی خودرو با بیش از 11 میلیون نفر ثبت‌نام، رکورد شکست. این میزان متقاضی تنها برای 20 هزار دستگاه رقابت کردند که از هر 550 نفر فقط یک نفر شانس برنده شدن داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تبدیل شدن خودرو به کالا سرمایه‌ای سبب شده تا 13 درصد جمعیت کشور به سبب خرید یا سرمایه‌گذاری خودرو در چهل‌وسومین مرحله قرعه‌کشی ایران خودرو شرکت کنند.

با آنکه 9 ماه از عرضه خودرو در بورس کالا گذشته اما همچنان لاتاری‌های ملی پابرجاست و همین امر سبب شده تا دلالان از این فرصت استفاده کنند.

ثبت‌نام 11 میلیون نفر برای 20 هزار خودرو تنها 0.18 درصد شانس برنده شدن برای هر متقاضی را ایجاد کرده است. در حالی‌که شانس برنده شدن در لاتاری آمریکا در برخی کشورها به 0.33 درصد هم می‌رسد. همین امر شانس دوبرابری برنده شدن در لاتاری آمریکا نسبت به قرعه‌کشی ایران خودرو را نشان ‌می‌دهد!

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

براساس گزارش منتشر شده در تجارت‌نیوز، اختلاف قیمت بازار و کارخانه  سبب شده تا متقاضیان در قرعه‌کشی ایران‌خودرو شرکت کنند. بررسی قیمت کارخانه و بازار محصولات عرضه شده در قرعه‌کشی ایران خودرو، اختلاف 200 تا 275 میلیون تومانی را نشان می‌دهد.

البته برخی افراد که شرایط خرید خودرو ندارند در این طرح‌ها ثبت‌نام می‌کنند تا پس از برنده شدن حواله خودرو را بفروشند و سودی نصیب خود کنند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز