بررسی قیمت و امکانات دو خودرو پرطرفدار هیوندای؛ توسان و سانتافه

خودروهای خارجی به خصوص کره‌ای در ایران طرفداران زیادی دارند و با وجود رشد قیمتی اتفاق افتاده همچنان خریدار دارند. یکی از برندهای مطرح در بازار خودرو ایران، هیوندا است. با نگاهی به لیست قیمت خودروهای وارداتی می‌توان متوجه قیمت زیاد اتومبیل‌های این برند شد با این حال همچنان بین ایرانیان محبوب است.

به گزارش کاماپرس، یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های یکپارچه خودروسازی جهان، هیوندا است که سالیانه بیشتر از 1 میلیون و 600 هزار خودرو دستگاه انواع خودرو تولید و روانه بازارهای جهانی می‌کند. این مجموعه بالغ بر شش هزار مرکز فروش و نمایندگی رسمی خدمات در 193 کشور جهان دارد تا از این طریق به درستی به مشتریان خدمت رسانی کند. چند مدل از این خودرو به نام توسان و سانتافه در ایران وجود دارد. نگاهی به لیست قیمت خودروهای وارداتی نشان می‌دهد که این دو مدل خودرو جزو گران قیمت‌ترین‌ محصولات خودرویی در کشور هستند. در ادامه هر دو مدل این خودرو معرفی خواهند شد؛

هیوندای توسان دو دیفرانسیل مدل 2018

میانگین قیمت؛ 3 میلیارد و 340 میلیون تومان

یکی از خودروهای پرطرفدار بازار توسان دو دیفرانسیل است که به دلیل امکانات رفاهی و کیفیت توانسته نظر افراد زیادی را به خود جلب کند. این خودرو با حجم موتور دو لیتری و پیشرانه چهار سیلندری به بازار عرضه شده است. این اتومبیل دارای قدرتی معادل 155 اسب بخار بوده و گشتاور آن به 192 نیوتن متر می‌رسد. هیوندای توسان ظرف مدت 11.8 ثانیه به شتاب 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. حداکثر سرعت این اتومبیل 180 کیلومتر بر ساعت است. این اتومبیل در هر 100 کیلومتر معادل 8.3 لیتر سوخت ترکیبی مصرف می‌کند. این خودرو جمع و جور شاسی بلند به دلیل داشتن کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، داشتن دی لایت و اتولایت، چراغ مه شکن جلو و عقب، دکمه‌های کنترلی، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، آینه عقب الکتروکرومیک و … توانسته در بازار محبوبیت زیادی به دست آورد.

هیوندای سانتافه دو دیفرانسیل فول 2018

قیمت؛ 6 میلیارد و 218 میلیون تومان

راز آسمان پایتخت

یکی دیگر از خودروهای محبوب ساخت هیوندا، سانتافه است که موتور آن یک چهار سیلندری 16 سوپاپه بوده و حجمش به 2 هزار و 359 سی سی می‌رسد. این خودرو به اندازه 188 اسب بخار در 6 هزار و 300 دور در دقیقه قدرت دارد و حداکثر گشتاور آن به 245 نیوتن متر در 4 هزار و 250 دور در دقیقه می‌رسد. سانتافه به 10.9 ثانیه زمان برای رسیدن به شتاب 100 کیلومتری نیاز دارد. حداکثر سرعت این خودرو 190 کیلومتر بر ساعت است. این خودرو برای طی کردن هر 100 کیلومتر نیاز به 11.1 لیتر سوخت، بنزین و گاز، دارد. این اتومبیل توانسته استاندارد آلایندگی یورو 5 را به دست آورد. خودرو مذکور به دلیل داشتن کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سیستم صوتی با قابلیت پخش سی دی و ام پی 3، حجم باک 64 لیتری، گیربکس شش سرعته خودکار، حافطه تنظیم صندلی، سیستم استارت دکمه‌ای، نشان دهنده باد لاستیک‌ها، سیستم کمکی در سربالایی اچ آ سی، چراغ‌های ال ای دی در جلو و عقب و چراغ زنون در جلو و … مورد توجه خریداران واقعی قرار گرفته است.

بهترین درگاه برای آگاهی از قیمت خودروهای مختلف کدام است؟

افرادی که مایل به آگاهی از قیمت دقیق هر یک از این خودروها یا خرید خودرو اقساطی باشند بهتر است به درگاه همراه مکانیک سر بزنند. سایت همراه مکانیک امکان اطلاع از قیمت دقیق هر یک از خودروهای ذکر شده یا خرید خودرو اقساطی را فراهم کرده است. افراد به منظور بهره مندی از خدمات مذکور کافی است به سایت همراه مکانیک به آدرس https://www.hamrah-mechanic.com/ سر بزنند.

همراه مکانیک یک درگاه تخصصی در حوزه اتومبیل است که در آن علاوه بر خدمت‌های مذکور، خدمات مربوط به خرید و فروش انواع خودرو، کارشناسی و اطلاعات درباره انواع اتومبیل را ارائه می‌دهد.

این مجموعه در طی سال‌های فعالیت خود تمام توانش را برای ارائه خدمات هر چه مناسب‌تر به مشتریانش به کار بسته است. افرادی که مایل به اطلاعات بیشتر درباره خدمات این مجموعه هستند، علاوه بر سایت همراه مکانیک امکان تماس با کارشناسان و کسب اطلاعات دقیق‌تر را دارند. با شماره گیری 02167632000 امکان برقراری ارتباط با کارشناسان خبره این مجموعه را خواهید داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز