بررسی اهمیت وکیل کیفری در پرونده های تخصصی کیفری

تور لحظه آخری-کاماپرس

با توجه به پیچیدگی امور در دنیای امروز و تخصصی شدن کارها و از طرف دیگر توجه به حقوق انسانی و تحقق دادرسی عادلانه که در حقیقت از ضروریات جامعه متمدن و مدرن به شمار می‌رود، قانون گذاران در سراسر جهان، حقوقی از قبیل: حق دفاع، حق انتخاب وکیل، دسترسی به وکیل مدافع و… را به رسمیت شناخته‌اند. لازم به ذکر است که توجه به اینگونه عوامل، در حکم یک میثاق، در کلیه رویدادهای قضایی در سراسر جهان پذیرفته شده است. در این میان، پرونده‌های کیفری و شکایت‌های مربوط به این گونه از امور قضایی و حقوقی، جایگاهی ویژه را به خود اختصاص داده‌اند. بهترین وکیل در تهران که تخصص کافی در زمینه امور کیفری دارد، نقش مهمی را ایفا می کند که در این مقاله به بررسی اهمیت وی می پردازیم.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

شکایت کیفری توسط وکیل کیفری

همان‌طور که می‌دانیم و به موجب قانون اساسی، می‌توان از فردی که مرتکب یک جرم شده است شکایت کرد. این شکایت، می‌تواند توسط بهترین وکیل کیفری در تهران انجام بگیرد. تا در دادگاه کیفری نیز به آن رسیدگی شود و شکایت مورد نظر حل و فصل گردد. شکایت کیفری بر خلاف شکایت حقوقی، می‌تواند در هر فرمی به دادگاه ارائه گردد. بنابراین هیچ گونه محدودیتی در این زمینه برای وکیل کیفری وجود ندارد. در بسیاری از دعواها و شکایت‌های مربوط به امور کیفری، پرونده مربوط به آن، حتی با وجود رضایت شاکی پرونده، مختومه اعلام نمی‌گردد و بسته نمی‌شود. از جمله این پرونده‌ها می‌توان از پرونده‌های مربوط به قتل، زنا، رشوه و … را نام برد. بنابراین در چنین پرونده‌هایی و برای حل و فصل مشکلات و شکایات کیفری، لازم است تا از وکیل کیفری با تجربه یاری گرفت.

وکیل کیفری کیست؟

وکیل کیفری، به فردی گفته می‌شود که در زمینه حل و فصل امور و پرونده‌های مربوط به جرائم کیفری، دارای سابقه و تخصص ویژه است. از جمله امور و پرونده‌های کیفری که در آن‌ها از بهترین وکیل کیفری در تهران استفاده می‌شود می‌توان سرقت، فروش مال غیر، توهین، تجاوز به عنف، قتل، خیانت در امانت، ضرب و جرح، آدم ربایی، اختلاس، توهین و فحاشی، تهدید، مزاحمت تلفنی، نزاع و دعوا به خصوص نزاع‌های دسته جمعی، فوت و جراحات در اثر حوادثی مانند تصادفات رانندگی، جرائم مربو ط به مواد مخدر، مشروبات الکلی، جعل اسناد و… را نام برد.

بهترین وکیل کیفری در تهران موظف است، در صورت پذیرفتن وکالت شاکی تلاشش را برای احقاق حقوق وی به انجام رساند، و در صورت بر عهده داشتن وکالت متهم، از وی بهترین دفاع را به عمل آورد.

راز آسمان پایتخت

مشاوره با وکیل کیفری

اصولا در مواجهه با موضوعات مختلف کیفری وقتی افراد در جایگاه و مقام اتهام قرار می گیرند، به دنبال گرفتن حکم برائت از جرم انتسابی به خود هستند. از طرفی امروزه، عمده مشکلات پیش آمده در برخی از مراجع حقوقی و یا کیفری به دلیل عدم موفقیت در طرح دعوا، کم‌‌توجهی به مقررات و اصول درست تنظیم دادخواست و عدم پیگیری درست و به موقع پرونده است. در نتیجه بدیهی است که در این خصوص یا هر مورد مشابه، باید از تخصص افراد متخصص و با تجربه بهره گرفت. به عبارتی یک مشاوره ساده با بهترین وکیل کیفری در تهران می تواند سرنوشت ساز باشد و از بروز هرگونه ضرر و زیان احتمالی جلوگیری به عمل آورد.

متاسفانه بیشتر افراد جامعه ما که با مشکل حقوقی و کیفری مواجه می‌شوند، در بدو امر برای رفع مشکل پیش آمده، به وکیل دادگستری متخصص مراجعه نمیکنند و همین امر تبعات جبران‌ناپذیری را برایشان به همراه خواهد داشت. اما همانطور که گفتیم، کمک گرفتن از وکیل متخصص یا استفاده از خدمات مشاورین در مسائل مهم کیفری می‌تواند کمک شایان توجهی به طرفین دعوی نماید و سرنوشت دعوا را تغییر دهد.

اگر در زمینه تنظیم شکایت تخصصی در هر زمینه‌ای و پیگیری پرونده های خود که در جریان هستند، نیاز به مشاوره تخصصی دارید، یا قصد دارید تهیه و تنظیم دادخواست و پیگیری های لازم را بر عهده کارشناسان و وکلای متخصص قرار دهید، بهترین گزینه برای شما استفاده از خدمات بسیار متنوع سایت محمد حاجیلو، بهترین وکیل کیفری در تهران خواهد بود.

تعهدات وکیل کیفری برای موکل خود

بخشی از تعهدات بهترین وکیل کیفری در تهران از قرار زیر است:

1)عملکرد به نفع موکل خود و در نظر منافع موکل

2)باید اسرار موکل را حفظ کند

3)ارائه شکواییه مطابق با مدارک موکل برای گرفتن بهترین نتیجه

4)ارائه گزارش مرحله به مرحله توسط وکیل کیفری به موکل

5)انجام صفر تا صد پرونده توسط وکیل

6)وکیل به موکل خود باید تمام جزئیات برا بگوید

تلفن تماس وکیل کیفری

دفتر حقوقی محمد حاجیلو وکیل پایه یک دادگستری ، بهترین وکیل کیفری در تهران ، به عنوان مجموعه ای از وکلا زبده در تهران آماده ارائه خدمات به مراجعین در زمینه های مختلف حقوقی و کیفری اعم از : ملکی ، تجاری ، ورشکستگی ، خانواده و انحصار وراثت می‌باشد. با ما تماس بگیرید: 09121275588 و 28425688-021

آدرس وکیل کیفری

برای مشاوره حضوری و انعقاد قرار داد وکالت با بهترین وکیل کیفری در تهران می توانید پس از هماهنگی با شماره تلفن وکیل پایه یک دادگستری به آدرس زیر مراجعه نمایید:

تهران ، ظفر، خیابان‌مصدق‌شمالی ، کوچه یازدهم(دامغانی) ، پلاک 38 ، واحد 2

انتهای پیام

مرتبط با : دفتر حقوقی حاجیلو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز