برترین برندهای لپ تاپ در سال 2023

لست سکند

برندهای مختلفی از لپ تاپ با طراحی‌ها و ویژگی‌های متمایز در سراسر جهان تولید می‌شوند. به همین دلیل افراد هنگام انتخاب لپ‌ تاپ سردرگم می‌شوند. در انتخاب بهترین برندهای دو عامل اصلی کیفیت بالا و امکانات کاربری مناسب تاثیرگذار هستند. هر برند طی یک بازه زمانی معروف می‌شود و در رده پرفروش‌ترین برندها قرار می‌گیرد.

کاماپرس در ادامه به معرفی 10 برند معروف لپ تاپ در سال 2023 می‌پردازد:

لپ تاپ ام اس آی

شرکت ماکرو استایل اینترنشنال در تایوان مستقر است و به دلیل تولید لپ‌ تاپ‌، کارت گرافیک و مادربرد شهرت دارد. لپ تاپ‌های گیمینگ سری جی  ام اس آی، یکی از باکیفیت‌ترین گزینه‌های موجود در بازار هستند. این محصولات با طراحی زیبا، نیازهای کاربران به برطرف می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

توشیبا

توشیبا یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های تولیدکننده لپ تاپ است که از سال 1875 در ژاپن تاسیس شد. این برند به طراحی و امکانات مدرن شهرت دارد. بهترین سری لپ تاپ‌های توشیبا سری ست لایت هستند که عمر باتری طولانی و صفحه نمایش فول اچ دی دارد. این سری برای افرادی که قصد صرف هزینه زیاد برای لپ تاپ دارند، انتخاب خوبی است.

اچ پی

اچ پی یکی از پرفروش‌ترین برندهای لپ‌ تاپ در سال 2023 است. این برند به دلیل عملکرد بالا در تولید محصولات و طراحی زیبا شهرت دارد. استفاده از لپ تاپ‌های اچ پی راحت است و برای افرادی که قصد خرید لپ تاپ اقتصادی و برای استفاده روزمره دارند، بهترین گزینه محسوب می‌شود.

سامسونگ

سامسونگ یکی از قابل‌ اعتمادترین برندهای لپ تاپ محسوب می‌شود و در رتبه هفتم در این فهرست قرار دارد. تنوع مدل‌های تولید شده توسط سامسونگ، نیازهای کاربران با هر بودجه‌ای را برآورده می‌کند. طراحی زیبا و باریک، عمر باتری زیاد و صفحه نمایش باکیفیت از دیگر مزیت‌های لپ تاپ‌های این برند هستند. ای تی آی وی بوک 9 پلاس از پرفروش‌ترین مدل‌های سامسونگ است.

سونی

سونی یکی دیگر از معتبرترین برندهای لپ تاپ است که به دلیل عملکرد شگفت‌انگیزش در سراسر جهان شهرت یافته است. بسیاری از لپ تاپ‌های جدید سونی از فناوری‌های جدید بهره می‌برند و با صفحه نمایش لمسی عرضه می‌شوند. مجموعه این عوامل باعث شده که سونی رتبه ششم از این فهرست را به خود اختصاص دهد.

ایسر

ایسر به تولید لپ تاپ‌های سبک و قابل حمل شهرت دارد و یکی از پرفروش‌ترین برندها در سراسر جهان محسوب می‌شود. کیفیت بالا، طراحی زیبا و تولید لپ تاپ‌های اقتصادی از مجموعه دلایلی است که باعث فروش بالا و اعتماد به این برند شده است. ایسر ترولمیت پی 645 یکی از بهترین و محبوب‌ترین مدل‌های این برند است.

لنوو

لنوو یکی دیگر از برندهای پرفروش لپ تاپ است و به سخت‌افزار و قطعات باکیفیت خود شهرت دارد. کارایی راحت و تنوع مدل‌های تولیدی که نیازهای هر طیفی از کاربران را برطرف می‌کند، از عوامل محبوبیت این برند محسوب می‌شوند. همچنین لنوو به دلیل تولید لپ تاپ‌های دو در یک که به طور همزمان قابلیت تبلت و لپ تاپ دارند، شهرت دارد.

دل

برند دل به دلیل تولید محصولات باکیفیت و ارائه بهترین خدمات نیازی به معرفی ندارد. ظاهر زیبا و عمر باتری بالا باعث شده که این برند در رتبه سوم در این فهرست قرار بگیرد. جدیدترین سری‌های لپ تاپ‌های دل با صفحه نمایش لمسی عرضه می‌شوند.

ایسوس

ایسوس به قطعات با کیفیت و لپ تاپ‌های مقرون به صرفه شهرت دارد. این برند به طور همزمان محصولات بالارده و پایین رده تولید می‌کند و بهترین انتخاب برای کاربران با هر طیفی از نیازها است. عمر باتری بسیار طولانی، صفحه نمایش مات و بدنه نازک از مجموعه ویژگی‌هایی است که در سری‌های جدید محصولات ایسوس عرضه می‌شود.

اپل

اپل پرفروش‌ترین و بهترین لپ تاپ‌های جهان را ارائه می‌کند. این برند برای افرادی که قصد دارند هزینه زیادی برای خرید لپ تاپ بپردازند، مناسب است. امکاناتی که اپل در  لپ تاپ‌هایش ارائه می‌دهد، ارزش این قیمت بالا را دارند. محبوب‌ترین سری لپ تاپ‌های اپل مک بوک پرو و مک بوک ایر هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : اپلاچ پیام اس آیایسرایسوستوشیبادلسامسونگسونیلنوو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “برترین برندهای لپ تاپ در سال 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز