برای دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک دی چه شرایطی لازم است؟

بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مشتری بانک دی هستند می‌توانند و برای خرید کالا کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند از وام 200 میلیون تومانی طرح فرزانه استفاده کنند. افرادی که مایل به دریافت این وام هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. حداکثر سود این تسهیلات 18 درصد و مدت زمان بازپرداخت آن 60 ماهه است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

این وام برای خرید کالا است و کارمندان شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف می‌توانند با ارائه معرفی نامه از آن بهره مند شوند. با توجه به میزان وام، سود و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط 5 میلیون و 78 هزار و 685 تومان است. کل سود وام 104 میلیون و 721 هزار و 129 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 304 میلیون و 781 هزار و 129 تومان خواهد بود.

آریاک سفر

بانک دی در یک نگاه

بانک دی سال 1379 به منظور تحقق اهداف خود در راستای انجام کلیه عملیات پولی، مالی و بانکی در چارچوب قوانین و مقررات جاری کشور و قانونی عملیات بانکی بدون ربا فعالیتش را آغاز کرد. در حال حاضر این بانک در حوزه تسهیلات ارزی، سپرده‌ها و خدمات ارزی، تسهیلات ریالی و سپرده‌ها و خدمات رسیالی به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد.

این بانک تاکنون تندیس چهاردهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی 1398، چهاردهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی 1398، لوح تقدیر چهاردمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، تندیس پژوهشگر منتخب بانک دی 1397، تندیس ویژه همایش خیرین مدرسه ساز زلزله کرمانشاه سال 1397 و … را به دست آورده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک دی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز