با 50 میلیون تومان سپرده از کدام بانک وام بگیریم؟

وام با سپرده 50 میلیون تومان
لست سکند

اعطای وام خرد از جانب بانک‌ها بر اساس میانگین و اعتبار حساب انجام می‌شود؛ بنابراین برای دریافت تسهیلات نیاز به سپرده‌گذاری وجود دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس بانک‌های مختلف قوانین متفاوتی برای اعطای تسهیلات دارند. در ادامه سه بانک ملی، شهر و کشاورزی را از لحاظ اعطای تسهلات با 50 میلیون تومان سپرده مقایسه می‌کنیم.

شرایط دریافت وام از بانک ملی

بانک ملی به‌تازگی با معرفی طرح مهربانی اقدام به اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به مشتریان خود کرده است. در این طرح چنانچه مشتری 50 میلیون تومان را به مدت شش ماه سپرده‌گذاری کند؛ در نهایت می‌تواند وامی به مبلغ 95 میلیون تومان دریافت کند.

مدت زمان بازپرداخت وام در طرح مهربانی بین 6 تا 60 ماه بوده و سودی که به اقساط آن تعلق می‌گیرد؛ 4 درصد در سال است. برای دریافت این وام نیاز به معرفی یک ضامن با گواهی کسر از حقوق وجود دارد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

دریافت وام با سپرده 50 میلیون تومانی از بانک شهر

مبلغ وامی که بانک شهر پس از شش ماه سپرده‌گذاری 50 میلیونی به مشتریان اعطا می‌کند، 100 میلیون تومان است. برای دریافت وام 100 میلیون تومانی یا بیشتر از بانک شهر باید دو ضامن با گواهی کسر از حقوق معرفی شود. به گفته مسئول اعتبارات بانک شهر ضامن دوم به منظور پوشش نواقص ضامن اول است. بازپرداخت این وام 36 ماهه بوده و سالانه 23 درصد سود به آن تعلق می‌گیرد.

شرایط وام 150 میلیون تومانی بانک کشاورزی

سقف اعطای تسهیلات با سپرده‌گذاری شش ماه در بانک کشاورزی نسبت به دو مورد قبلی بیشتر است. این بانک تسهیلات 150 میلیون تومان با مهلت بازپرداخت 36 ماهه ارائه می‌کند. نرخ بهره وام نیز مشابه بانک شهر، 23 درصد تعیین شده است.

برای دریافت وام 150 میلیون تومانی متقاضی باید دو ضامن معتبر با گواهی کسر از حقوق معرفی کند، اما درصورتی که مبلغ وام کمتر از 100 میلیون تومان باشد، یک ضامن هم کفایت می‌کند.

در ادامه جدولی از مقایسه مقدار و شیوه تخصیص تسهیلات از جانب سه بانک ملی، شهر و کشاورزی را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک شهربانک کشاورزیبانک ملی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “با 50 میلیون تومان سپرده از کدام بانک وام بگیریم؟

  1. حسن گفته:

    من کارمندم دیگه چه لزومی داره سپرده بزارم یارانه ام میاد کارتم و4 نفر هستیم بانک کشاورزی میتونم قسط بدم با حقوقم اصلا بفکر کمک بما نیستید بخدا

  2. خانه به دوش گفته:

    یارانه دومیلیون تومان طرف وام گیرنده برآی یک قسط یک ونیم تا دومیلیون کفایت میکنه خیلی بهانه میگیرید ضامن کسر از حقوق ،ضامن اداره کسر از حقوق نمیده ،پس کار نشد و سنگ انداختن، بقیه مسائل سپرده گذاری و سود وام اینها هم به کنار، خدا قوت خسته نباشید دلاوران پرکار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز