با 2 میلیون ساعت هوشمند هاینوتکو بخریم یا میبرو؟

انتخاب بین ساعت هوشمند هاینوتکو و میبرو، علاوه بر امکاناتی که ارائه می‌دهند، با توجه به سلیقه افراد نیز مشخص می‌شود. در واقع هر دو برند ساعت هوشمند طرفداران خاص خود را دارند و هر دو امکان مکالمه و پشتیبانی از زبان فارسی در اعلان و پیام را فراهم می‌کنند. علاوه بر آن، این محصولات معمولا با باتری مناسبی طراحی شده و در اکثر موارد مقاومت مناسبی در برابر آب دارند.

کاماپرس در این گزارش برخی از ساعت‌های هوشمند هاینوتکو و میبرو را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

ساعت هوشمند هاینوتکو با مدل GP-13

این ساعت هوشمند همراه با عینک و کمربند عرضه شده و با قیمت 2 میلیون و 300 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول هاینوتکو با قابلیت مکالمه و پشتیبانی از زبان فارسی در اعلان و پیام طراحی شده و با گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند سازگاری دارد. علاوه بر آن، این ساعت که با کاربرد ورزشی و روزمره ارائه شده، دارای جنس بدنه آلومینیومی بوده و امکان استفاده از میکروفن و اسپیکر را فراهم می‌کند. این محصول قابلیت تغییر طرح ساعت را هم دارد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

ساعت هوشمند هاینوتکو با مدل RW-35

این ساعت هوشمند با سیستم عامل‌های اندروید 5 و بالاتر و آی او اس 10 و بالاتر سازگاری داشته و با قیمت 1 میلیون و 850 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول علاوه بر کاربرد روزمره و ورزشی، کاربرد رسمی نیز داشته و با سبکی اسپورت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. علاوه بر آن، این محصول هاینوتکو در حالت استندبای بازدهی باتری 7 روزه داشته و جنس بند آن سیلیکون، چرم مصنوعی و فلز است.

ساعت هوشمند میبرو با مدل Lite 2

این محصول میبرو با قابلیت مکالمه ارائه شده و با قیمت 2 میلیون و 389 هزار تومان به فروش می‌رسد. این ساعت هوشمند با سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس سازگاری داشته و ظرفیت باتری 350 میلی آمپر ساعتی دارد. علاوه بر آن، این محصول از زبان فارسی در اعلان و پیام پشتیبانی می‌کند و امکان استفاده از آن در کاربرد رسمی و روزانه فراهم شده است. این محصول میبرو جنس بدنه فلزی داشته و از 60 حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند.

خرید ساعت هوشمند میبرو با مدل T1 New 2022

این ساعت هوشمند امکان استفاده از 20 حالت ورزشی مختلف را فراهم کرده و با قیمت 1 میلیون و 839 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول تا عمق 20 متری آب مقاومت داشته و بازدهی باتری آن در استفاده عادی 5 تا 7 روز است. این ساعت هوشمند از سیستم عامل‌های اندروید 4.4 به بالا و آی او اس 8.5 به بالا پشتیبانی کرده و ظرفیت باتری 250 میلی آمپر ساعتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این محصول میبرو قابلیت مکالمه داشته و از زبان فارسی در اعلان و پیام پشتیبانی می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفدیجی کالادیجی لند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز