بهترین ساعت هوشمند هیوامی کدام است؟

لست سکند

بهترین ساعت هوشمند هیوامی هم با شکل اسپرت و ورزشی و هم با شکلی کاملا رسمی قابل خریداری است. این ساعت‌ها که اغلب می‌توانند از بیش از 100 حالت ورزشی مختلف پشتیبانی کنند، قیمتی در حدود 3 تا 5 میلیون تومان دارند و قابلیت مکالمه را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

کاماپرس در این گزارش بهترین ساعت‌های هوشمند هیوامی در بازار را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

ساعت هوشمند هیوامی با مدل Cube9

این ساعت هوشمند هیوامی دارای امکان پشتیبانی از زبان فارسی در اعلان و پیام بوده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 3 میلیون و 362 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول که ظرفیت باتری 290 میلی آمپر ساعتی دارد، با سیستم عامل‌های مختلف آی او اس 10 و بالاتر یا اندروید 5 و بالاتر سازگار بوده و به طور کلی وزن آن 40 گرم است. این ساعت هوشمند هیوامی با کاربرد روزمره و ورزشی در اختیار کاربران قرار گرفته و امکان پشتیبانی از بیش از 100 حالت ورزشی را دارد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

Camp K 56 Pro – BK ساعت هوشمند هیوامی

این محصول پرفروش با قیمت 3 میلیون و 737 هزار تومان به فروش می‌رسد. این ساعت هوشمند هیوامی با سیستم عامل اندروید 4.4 و بالاتر یا آی او اس 8 و بالاتر سازگاری داشته و ظرفیت باتری 400 میلی آمپر ساعتی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این محصول که برای کاربرد روزمره و ورزشی مناسب است، با جسن بدنه فلزی و جنس بند سیلیکونی طراحی شده و ویژگی‌هایی مانند ریموت هوشمند گوشی و نمایش وضعیت آب و هوا را در خود دارد.

ساعت هوشمند با مدل Deft

این محصول با قیمت 3 میلیون و 699 هزار تومان در بازار موجود است. این ساعت هوشمند شیائومی با انواع سیستم عامل‌های اندروید 4 و بالاتر یا آی او اس 8 و بالاتر سازگار بوده و ظرفیت باتری 410 میلی آمپر ساعتی دارد. این محصول از زبان فارسی در اعلان و پیام پشتیبانی کرده و قابلیت مکالمه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. علاوه بر آن، این ساعت هوشمند شیائومی برای انواع کاربرد روزمره، ورزشی و حتی رسمی مناسب بوده و از 133 حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند هیوامی با مدل Luminance

این ساعت هوشمند هیوامی با انواع سیستم عامل‌های اندروید 4.4 و بالاتر یا آی او اس 8 و بالاتر سازگار بوده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 4 میلیون و 100 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول از زبان فارسی در اعلان و پیام پشتیبانی کرده و ظرفیت باتری آن 280 میلی آمپر ساعت است. علاوه بر آن، این ساعت هوشمند برای کاربرد ورزشی و رسمی مناسب در نظر گرفته می‌شود و می‌توان از بیش از 100 حالت ورزشی آن استفاده کرد.

ساعت هوشمند هیوامی با مدل Aventium

این محصول که با قابلیت‌های بسیاری از جمله پیدا کردن گوشی در صورت گم شدن و کنترل موسیقی از راه دور ارائه شده، در زمان تهیه این گزارش با قیمت 4 میلیون و 231 هزار تومان فروخته می‌شود. این ساعت هوشمند هیوامی با ظرفیت باتری 230 میلی آمپر ساعت در اختیار کاربران قرار گرفته و با انواع سیستم عامل‌های اندروید 4.4 و بالاتر یا آی او اس 8 و بالاتر سازگاری دارد. این محصول که قابلیت مکالمه را فراهم می‌کند از زبان فارسی در اعلان و پیام پشتیبانی کرده و محصولی مناسب برای کاربرد روزمره و رسمی است.

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفدیجی کالادیجی لندکالاتیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز