با 2 میلیون ساعت هوشمند بخریم یا مچ بند هوشمند؟

انتخاب بین ساعت یا مچ بند هوشمند انتخابی است که به کاربرد و سلیقه افراد بستگی دارد. مچ بندها عمومی سبک‌تر هستند و تنوع و قابلیت کمتری را عرضه می‌کنند. با این حال انتخابی مناسب برای ورزش کردن به حساب می‌آیند زیرا در طول ورزش نمی‌توان آن‌ها را احساس کرد و کاربردی قابل توجه را عرضه می‌کنند.

در مورد ساعت هوشمند تنوع بالایی را می‌توان دید که متناسب با قابلیت‌هایی که عرضه می‌کنند، قیمت‌های مختلفی دارند. این محصولات در اکثر موارد امکان استفاده از سیمکارت را فراهم کرده و حالات ورزشی مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

کاماپرس در این گزارش ساعت هوشمند و مچ بند هوشمندی که با 2 میلیون تومان می‌توان خرید را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی کرده است.

مچ بند هوشمند شیائومی با مدل Mi Band 8 گلوبال

این مچ بند هوشمند شیائومی یکی از محبوب‌ترین مچ‌بندهای بازار است که با انواع سیستم عامل‌های اندروید 6 و بالاتر یا آی او اس 12 و بالاتر سازگاری داشته و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 1 میلیون و 898 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول ظرفیت باتری 190 میلی آمپر ساعتی داشته و از زبان فارسی در اعلان و پیام پشتیبانی می‌کند. همچنین این مچ بند برای کاربرد روزمره و ورزشی مناسب بوده و بیش از 150 حالت ورزشی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

مچ بند هوشمند هوآوی با مدل Huawei Band 6

این مچ بند هوشمند با سیستم عامل‌های اندروید 6 و بالاتر یا آی او اس 9.1 و بالاتر سازگاری داشته و با قیمت 1 میلیون و 800 هزار تومان به فروش می‌رسد. همچنین این محصول با بازدهی باتری 14 روزه طراحی شده و از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند. این مچ بند هوآوی سبک بوده و به همین جهت قابلیت استفاده در طولانی مدت را دارد. 10 برنامه ورزشی حرفه‌ای و 85 حالت تمرینی انتخابی نیز در این مچ بند قابل استفاده هستند.

ساعت هوشمند میبرو لایت 2

این ساعت هوشمند به عنوان پرفروش‌ترین محصول در این زمینه شناخته می‌شود که با قیمت 2 میلیون و 389 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول از زبان فارسی در اعلان و پیام پشتیبانی کرده و قابلیت مکالمه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین این ساعت هوشمند ظرفیت باتری 350 میلی آمپر ساعتی داشته و از 60 حالت ورزشی مختلف استفاده می‌کند. با این محصول امکان استفاده از امکاناتی مانند پایش سطح خواب یا سطح استرس و مواردی از این قبیل نیز وجود دارد.

ساعت هوشمند شیائومی با مدل Redmi Watch 3 Active

این ساعت هوشمند شیائومی با انواع سیستم عامل‌های اندروید 6 و بالاتر یا آی او اس 12 و بالاتر سازگاری داشته و با قیمت 2 میلیون و 440 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند اما قابلیت مکالمه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین این ساعت هوشمند شیائومی با ظرفیت باتری 289 میلی آمپر ساعته طراحی شده و از بیش از 100 حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند. میزان روشنایی این ساعت تا 450 نیت در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفشیائومیمقداد آی تی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز