با 2 میلیارد کجای تهران می‌توان آپارتمان خرید؟(جدول آپارتمان‌های زیر 2 میلیارد)

اگر 2 میلیارد تومان بودجه داشته باشید فقط در 9 منطقه از 22 منطقه تهران می توانید آپارتمان بخرید و بازار مسکن 13 منطقه دیگر پایتخت به روی شما قفل است. برخی انتخاب های باقیمانده در 9 منطقه دیگر می تواند برای کسانی که 2 میلیارد تومان برای خانه کنار گذاشته اند ، جذاب باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازارها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، 2 میلیارد تومان برای بسیاری اقشار پول دست نیافتنی و رویایی است و برای بسیاری دیگر هم به هر حال پول کمی نیست اما اگر این پول را در برابر قیمت مسکن در تهران قرار دهیم، انتخاب های چندان جالبی در برابر ما نیست!

به همین دلیل است که اغلب اقشار فاقد مسکن و مستاجران به برنامه ساخت سالانه 1 میلیون مسکن دل بسته اند چرا که فراهم کردن 2 میلیارد تومان برای آنها ممکن نیست و از طرفی با داشتن چنین پولی هم نمی توانند مسکنی مناسب برای خود بخرند.

با وام های فعلی نمی توان خانه خرید

دنیای اقتصاد در این باره نوشته است؛ پس از جست‌وجوی نزدیک به هزار فایل فروش نیمه دوم شهریورماه در یکی از وب‌سایت‌ها آنلاین خرید و فروش ملک، می‌توان ادعا کرد حداقل بر اساس فایل‌های موجود دیگر نمی‌توان در ۱۳ منطقه شهری تهران، آپارتمانی را با قیمت کل ۲ میلیارد تومان یافت. این در حالی است که آپارتمان‌هایی در این حدود قیمت – یعنی 2 میلیارد تومان – در ۵ منطقه بیشتر فایل شده که آن‌هم در بین کوچک‌ترین آپارتمان‌های منطقه یا با متوسط سن بنای بالای ۱۰ سال است.

آریاک سفر

در مجموع به نظر می‌رسد کار خریدن خانه مخصوصا برای خانه اولی‌ها در نیمه شمالی شهر بسیار سخت است و اگر تسهیلات خرید ملک در محدوده فعلی باقی بماند و نتواند حداقل 80 درصد بهای املاک را پوشش دهد، متقاضیان مصرفی نمی‌توانند به وام‌های فعلی برای خرید آپارتمان امید ببندند.

اخبار پربازدید را بخوانید:

جزئیات قیمت آپارتمان های زیر 2 میلیارد تومان در تهران

بر اساس جدولی که دنیای اقتصاد منتشر کرده است؛قیمت پیشنهادی فروش آپارتمان ۷۰ متری در ده ونک محله شرافتی با ۱۵ سال ساخت متری ۲۸ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. در نبرد جنوبی خیابان نصر آپارتمان ۸۳ متری ۹ سال ساخت هر متر مربع ۲۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

در نارمک سهیلیان جنوبی آپارتمان ۵۴ متری را با سه سال ساخت می توان هر متر مربع ۳۵ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان خریداری کرد.

درمحدوده دروازه شمیران خیابان خورشید آپارتمان ۸۲ متری با ۱۲ سال ساخت هر متر مربع ۲۳ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان به فروش میرسد. در غرب تهران محدوده دهکده المپیک زیبادشت آپارتمان ۵۰ متری ۲۵ سال ساخت هر متر مربع ۴۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

در جمالزاده شمالی نرسیده به نصرت آپارتمان ۶۰ متری15 سال ساخت هر متر مربع ۳۱ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. در شهران کوهسار آپارتمان ۵۰ متری چهار سال ساخت هر متر مربع ۳۹ میلیون تومان فایل شده است.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “با 2 میلیارد کجای تهران می‌توان آپارتمان خرید؟(جدول آپارتمان‌های زیر 2 میلیارد)

  1. مشیری گفته:

    به نظر من با دو میلیارد باید با یه میلیاردش در ترکیه خونه خرید و یه میلیارد دیگه رو تو بانک ترکیه گذاشت و سودش رو گرفت و یک زندگی سالم در ترکیه آغاز کرد تا شاید دولتمردان ایران به خودشون بیان و متوجه بشن که وقتی به قشر ضعیف و آسیب پذیر اهمیت ندهند چه عواقبی متوجه شأن خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز