با ۲ میلیارد تومان کجای تهران می‌توان خانه خرید؟

لست سکند

بر اساس اعلام بانک مرکزی، سال گذشته قیمت هر مترمربع واحد مسکونی در تهران به بیش از ۳۰ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان رسید. با این اوصاف هنوز هم می‌توان با بودجه ۲ میلیارد تومان در تهران صاحبخانه شد؟

به گزارش کاماپرس، قیمت مسکن در تهران در سال گذشته حدود ۹۵ درصد بیشتر شد. همچنین بر اساس آمار رسمی قیمت مسکن در پایتخت در دهه ۹۰ بیشتر از ۱۶ برابر شده ‌است.

منطقه یک با میانگین قیمت ۶۸ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان، گرانترین و منطقه ۱۸ با میانگین قیمت ۱۲ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان، ارزان‌ترین منطقه تهران به شمار می‌آیند. اما با افزایش ۹۵ درصدی قیمت مسکن و البته ادامه گرانی ها و رکود در بازار مسکن، با ۲ میلیارد تومان کجای تهران می توان خانه خرید؟

ارزان ترین آپارتمان هایی که می توان با بودجه ۲ میلیاردی خرید

یک واحد آپارتمان ۱۱۸ متری با ۲ سال سن بنا در محله جی تهران با قیمت یک میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان یکی از ارزان ترین آپارتمانهای زیر ۲ میلیارد تهران است.

راز آسمان پایتخت

یک واحد آپارتمان۵۷ متری با ۲۳ سال سن بنا هم در منطقع شهران با قیمت یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان فروخته می شود. یک دستگاه واحد مسکونی ۴۷ متری با عمر بنای ۱۰ سال، واقع در منطقه لویزان به قیمت یک میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

یک دستگاه آپارتمان ۶۶ متری با ۱۰ سال سن بنا در محله تهران پارس با قیمت ۲ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان معامله می شود. قیمت یک دستگاه آپارتمان ۷۹ متری با ۱۰ سال سن بنا در محله نیروی هوایی هم حدود ۲ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان است.

یک دستگاه واحد مسکونی ۸۱ متری با عمر بنای ۲۳ سال واقع در محله توحید هم با قیمت ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان فروخته می شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز