با کرم 5.7 میلیونی دیجی کالا آشنا شوید

لست سکند

یکی از فروشگاه‌های آنلاین و معتبری که برای خرید لوازم آرایشی-بهداشتی می‌‍توان به آن مراجعه کرد، دیجی‌کالا است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، دیجی‌کالا علاوه بر عرضه کالاهای دیجیتال و سوپرمارکتی، وسایل آشپزخانه، وسایل ورزشی، محصولات بومی و … همچنین محصولات زیبایی و سلامت عرضه می‌کند و یکی از گران‌ترین محصولات مراقبتی پوستی که در این پلتفرم به فروش می‌رسد، یک کرم ضدچروک است.

کرم ضد چروک ویشی که حجم آن 50 میلی‌لیتر است و ساخت کشور فرانسه، با قیمت 5 میلیون و 700 هزارتومان در فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا به فروش می‌رسد. این کرم توسط شرکت ویشی پس از 5 سال جستجو در پیشرفته‌ترین لابراتورها با نظارت‌های بسیار ساخته شده و به ادعای سازندگانش موثرترین راه برای پیشگیری و درمان چروک‌هاست. تولیدکنندگان این کرم معتقدند محصول ضدچروک قدرت زیادی دارد و می‌تواند با دستگاه‌های لیزر برابری کند؛ ضمن اینکه هیچ‌کدام از عوارض این نوع دستگاه‌ها را به همراه ندارد.

فرسودگی و چروک پوست بر اثر بالا رفتن سن کاملا طبیعی است و وجود مواد ترکیبات میکرو اکتیو در این محصول ویشی بهترین نتیجه را بر کاهش چین و چروک‌ها دارد. ترکیبات موجو در این کرم کلاژن لازم را برای پوست تامین کرده و روند کلاژن سازی را نیز بهبود می‌بخشد.

راز آسمان پایتخت

کرم ضد چروک ویشی با نفوذ به عمیق‌ترین لایه‌های پوست، مواد مورد نیاز آن را تامین و سبب ترمیم، رفع و بازسازی مشکلات پوستی می‌شود. رتینوئید، پانتول و ال سیتئین موجود در این کرم سبب لیفت، مستحکم شدن و یکنواختی پوست می‌شود و در نهایت پوستی صاف را به مصرف‌کنندگان خواهد بخشید.

این کرم 50 میلی‌لیتری که خاصیت جوان کنندگی، ضد پیری و ضدچروک دارد، از ویتامین‌های بسیاری تشکیل شده و همانطور که گفته شد، 5 میلیون و 700 هزار تومان قیمت دارد؛ یعنی هر میلی‌لیتر آن 114 هزار تومان هزینه دارد! این محصول در ظرف کاسه‌ای شیشه‌ای قرار دارد و از ویتامین‌های موجود در آن می‌توان به کا، دی، ب6، ب2، ب5 و … اشاره کرد.

برند ویشی در سال 1931 توسط دکتر هالر در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست به خصوص پوست‌های حساس آغاز به کار کرد. این شرکت تجاری علاوه بر اهمیت به پوست اولویت محافظت از محیط زیست را نیز سرلوحه کار خود قرار داده است و برای بسته‌بندی محصولاتش، از مواد بازیافت شده استاندارد استفاده کرده و بسته‌بندی را سبک می‌کند.

ویشی از یک ماده محرمانه در تهیه محصولاتش استفاده می‌کند که نوعی آب معدنی طبیعی دارای 15 ماده معدنی کمیاب است. محصولات شرکت ویشی بدون مواد حساسیت‌زا و بدون پارابن تولید می‌شوند و استاندارهای این شرکت همانند شرکت‌های دارویی انجام می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز