با هفت میلیون تومان کدام گوشی شیائومی را بخریم؟

شیائومی سالانه گوشی‌های زیادی را در قیمت‌های متنوع روانه بازار می‌کند. حتی گاهی ممکن است که در یک رنج قیمتی، چند گوشی با امکاناتی که تقریبا همپوشانی دارند را عرضه کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با این حال، شاید برخی از افراد در خرید گوشی وسواسی بیش از انتخاب برند، دوربین و حافظه داشته باشند. از این رو در ادامه چهار گوشی هم‌رده شیائومی با اختلاف قیمت ناچیز معرفی خواهند شد؛

در همین زمینه بخوانید:

آریاک سفر

گوشی موبایل شیائومی POCO X3 Pro

 ظرفیت: 256 گیگابایت و 8 گیگابایت رم

قیمت: شش میلیون و 899 هزار تومان

این گوشی، ساختاری متوازن و خوش‌ساخت دارد که بدون پشتیبانی از تکنولوژی فایوجی در 2021 به بازار آمده است. بدنه این دستگاه پلاستیکی است اما قاب جلو شیشه‌ای آن، به آن جلوه می‌دهد. صفحه‌نمایش این گوشی در اندازه 6.67 منتشر شده است که کاملاً تمام‌صفحه است و در بالا وسط اثری از حفره دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی دیده می‌شود. صفحه‌نمایش گوشی موبایل شیائومی مدل POCO X3 با استفاده از فناوری کرنینگ گوریلا گلس 6 در برابر خط‌وخش و صدمات احتمالی محافظت می‌شود. گفتنی است چهار دوربین که سنسور اصلی آن 48 مگاپیکسلی است در قسمت پشتی این گوشی جا خوش کرده‌اند. این دوربین‌ها قادر هستند ویدئوی 4K را ثبت و ضبط کنند. بلوتوث نسخه 5.0، نسخه 11 سیستم عامل اندروید و باتری 5160 میلی‌آمپرساعتی از دیگر ویژگی‌‌های این گوشی جدید هستند. در زمینه سخت افزار هم ایکس پرو یک گوشی میان رده با سخت‌افزاری پر قدرت است که این گوشی را در میان مدل‌های مشابه متمایز می‌کند. استفاده از اسنپ دارگون 860 SoC هشت هسته‌ای در این گوشی، کیفیت قوی سخت‌افزاری آن را تایید می‌کند.

گوشی موبایل شیائومی Poco X3 Gt

ظرفیت: 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

قیمت: 7 میلیون و 100 هزار تومان

این گوشی به صفحه‌نمایش 6.6 اینچ مجهز شده است. وقتی با قدرت این صفحه‌نمایش آشنا می‌شوید که بدانید توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 120 هرتز را هم دارد. کمتر گوشی هوشمند میان‌رده‌ای را می‌شناسیم که صفحه‌نمایشش توانایی ارائه چنین نرخ برورزرسانی بالایی را داشته باشد. در بخش سنسور‌های دوربین هم این گوشی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 64 مگاپیکسلی به‌همراه سنسور دوربین 8 مگاپیکسلی و سنسور دوربین 2 مگاپیکسلی از نوع ماکرو، سنسور‌های دوربین سه‌گانه این گوشی هوشمند را تشکیل می‌دهند. برای دوربین سلفی هم، سنسور 16 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. در بخش مشخصات سخت‌افزاری این گوشی به دیمنسیتی 1100مجهز شده است که در کنار عملکرد بسیار خوب، توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنجم را هم دارد. باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعت می‌تواند به ازای هر بار شارژ 100 درصدی طول عمل حداقل دو روز در حالت استفاده معمولی را ارائه کند. این گوشی با پوکو ایکس پرو اختلاف قیمت ناچیزی دارد و در ازای این مبلغ اضافه، خریداران از اینترنت نسل فایوجی و یک گوشی جمع و جورتر از لحاظ اندازه بهره‌مند خواهند شد. همچنین این دستگاه 20 گرم از گوشی قبلی سبک‌تر است.

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 10 pro Max

ظرفیت: 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

قيمت: 7 ميليون و 149 هزار تومان

این گوشی، با دو گوشی قبلی هم‌قیمت است اما به شرطی که نسخه 128 گیگابایتی با رم شش گیگ آن را در نظر بگیریم، چرا که قیمت آن با ظرفیت‌های بالاتر به 8 میلیون تومان نیز می‌رسد. ردمی نوت 10 پرومکس از نظر دوربین و صفحه نمایش از گوشی‌های این خانواده بهتر است؛ به طوری که دوربین اصلی آن 108 مگاپیکسل است. در کنار آن، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی، لنز ماکرو با کیفیت 5 مگاپیکسل و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی مجموعه دوربین ردمی نوت 10 پرومکس را تشکیل می‌دهد. یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هم در مرکز بالای نمایشگر این گوشی به کار گرفته شده است. دومین برتری این گوشی، صفحه نمایش سوپر آمولد آن است؛ که در مقابل صفحه نمایش IPS LCD گوشی‌های قبلی، حرف‌هایی برای گفتن دارد. با این حال پردازنده Poco X3 Pro عملکرد بهتری نسبت به پردازنده Redmi Note 10 Pro Max دارد و در بخش باتری شرایط تقریبا برابر است. از نظر سخت‌افزاری این گوشی از تراشه Snapdragon 732G بهره می‌برد که در آن پردازنده‌ای هشت‌هسته‌ا‌ی و قدرتمند قرارگرفته است.

گوشی موبایل شیائومی Mi 11 Lite 5G

ظرفیت: 128 گیگابایت و 6 گیگابایت رم

قیمت: 7 میلیون و 240 هزار تومان

گوشی موبایل Mi 11 Lite با صفحه‌نمایش آمولد طراحی شده است و ظاهر هم زیبایی دارد. شیائومی تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند. این محصول شیائومی با جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید روانه بازار شده است تا از هر نظر گوشی مدرن به‌حساب بیاید. صفحه‌نمایش استفاده‌شده در این گوشی 6.55 اینچ با رزولوشن فول اچ دی پلاس است که با استفاده از فناوری آمولد در هر اینچ 402 پیکسل را نشان می‌دهد. تراشه‌ی این محصول، از تراشه‌های 5 نانومتری کوالکام است که به همراه 6 گیگابایت رم عرضه می‌شود. دوربین اصلی این مدل سنسور 64 مگاپیکسلی دارد. سنسور 8 مگاپیکسلی دیگر از نوع فوق عریض و سنسور 5 مگاپیکسلی لنز ماکرو هم در کنار این دوربین اصلی مجموعه دوربین‌های قاب پشتی Mi 11 Lite را تشکیل داده‌اند. دوربین سلفی 16مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است. باتری 4250 هم از دیگر ویژگی‌های این تازه‌وارد است.

مرتبط با : شیائومی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز