با سهام عدالت به زودی می توانید وام قرض الحسنه بگیرید

لست سکند

اگر سهام عدالت دارید فعلا آن را نفروشید، چون به زودی می توانید با سهامتان وام قرض الحسنه بگیرید.

به گزارش کاماپرس، سهام عدالت قرار نیست فقط در قالب یک سهام ساده بماند، گفته می شود سهامداران می توانند در آینده با استفاده از این سهام حتی وام هم بگیرند. برای همین هم هست که مسئولان بارها تاکید کرده اند ، فعلا برای فروش سهام عدالت دست نگه دارید. چرا که این سهام می‌تواند یک نوع سرمایه‌گذاری و دارایی مناسب برای آن‌ها باشد و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

البته کسانی که سهام عدالت خود را فروختند با دریافت خرد خرد پول آن هم در یک مدت طولانی،‌سود زیادی نکرده اند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

بر همین اساس عسگر توکلی رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور چندی پیش با تأکید بر اینکه همچنان توصیه ما پرهیز از فروش سهام است تا ارزش واقعی آن مشخص شود، گفته بود:« سهام عدالت در آینده برای امورات روزانه، ضمانت‌نامه بانکی، تضامین و سپرده استفاده خواهد شد که تأکید مجدد بر پرهیز از فروش آن است.»

راز آسمان پایتخت

سهام عدالت ۲۰ میلیونی می شود

با وجود اینکه روند شاخص کل بازار سهام دیروز چهارشنبه ۱۹ آذرماه به دلیل عرضه زیاد منفی شد اما ارزش سهام عدالت بیش از ۱/۵ درصد رشد کرد.
در پایان معاملات دیروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت بر خلاف روند نزولی شاخص کل رشد کرد و به 14 میلیون و 150 هزار تومان رسید و رشد سهام عدالت در حالی رخ داد که شاخص کل روندی نزولی داشت اما شاخص هم‌وزن روندی صعودی داشت و برخی سهم‌ها خوب رشد کردند. نمادهای فولاد و فملی و تک‌سهم‌ها روندی مثبت داشتند و همین باعث شد ارزش سهام عدالت رشد داشته باشد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

به گزارش راهبرد معاصر به گفته کارشناسان با رونق بخشی بازار سرمایه، بی‌تردید ارزش سهام عدالت بالا می‌رود و حتی تا رسیدن به ۲۰ میلیون تومان دور از ذهن نیست.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز